Huff hvit prikk igjen:(
Men virker som jeg oppdaga det tidlig, så regner med at det går bra. Esha Exit er nå satt i gang i begge karene mine. Smitten har sikkert kommet da jeg har flytta fisk fra det ene karet til det andre, uten å legge merke til dette.
men virker som fisken har det veldig bra, selv om ei gammel fembåndsbarbe ikke så så alt for bra ut. Ser ut som den er hardets angrepet.
Skal bli spennende å se hvordan denne medisinen fungerer i forhold til mye annet jeg har prøvd.
men virker som fisken har det veldig bra, selv om ei gammel fembåndsbarbe ikke så så alt for bra ut. Ser ut som den er hardets angrepet.
Skal bli spennende å se hvordan denne medisinen fungerer i forhold til mye annet jeg har prøvd.
Postet 04.12.07 kl 15:59
Endret: 04.12.07 kl 16:03
Postet 04.12.07 kl 17:30
Postet 04.12.07 kl 19:58
Postet 04.12.07 kl 21:18
Har ingen erfaring med noen av produktene som her er nevnt, men jeg kjøpte nettopp et på dyrebutikken som de anbefalte der. Tysk merke; "Dr. Lang - heilmittel" mot hvitprikk. Har ikke klart å funnet noen som har erfaringer med dette merket. Noen her som har prøvd det? Ferdig med kuren idag. Veldig spent på om det har tatt knekken på "&%%#-skapen.
Håper kuren din virker og at fiskene dine får et langt og lykkelig liv:p
Håper kuren din virker og at fiskene dine får et langt og lykkelig liv:p
Postet 04.12.07 kl 21:53
jeg har også hvitprikk
Hei.første gang jeg har fått hvitprikk og halvparten av fiskene er døde
jeg har brukt "fauna mor-P" i 4 dager,men ser ikke ut til at det virker.
Har noen erfaring med dette?Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..
jeg har brukt "fauna mor-P" i 4 dager,men ser ikke ut til at det virker.
Har noen erfaring med dette?Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..
Postet 04.12.07 kl 21:59
SharkbaitHar ingen erfaring med noen av produktene som her er nevnt, men jeg kjøpte nettopp et på dyrebutikken som de anbefalte der. Tysk merke; "Dr. Lang - heilmittel" mot hvitprikk. Har ikke klart å funnet noen som har erfaringer med dette merket. Noen her som har prøvd det? Ferdig med kuren idag. Veldig spent på om det har tatt knekken på "&%%#-skapen. Håper kuren din virker og at fiskene dine får et langt og lykkelig liv:p
Takker det håper jeg også:P. Får se i morra om det har blitt værre!
Postet 04.12.07 kl 22:52
Postet 06.12.07 kl 17:27
hva gjør jeg nå?
hva skal jeg gjøre da?
kuren er over og 2 fisker har fortsatt prikker,men virker fine og aktive.
må jeg drepe dem?
kuren er over og 2 fisker har fortsatt prikker,men virker fine og aktive.
må jeg drepe dem?
Postet 08.12.07 kl 22:02
Postet 09.12.07 kl 12:33
Postet 09.12.07 kl 13:23
Da har det gått 2 dager siden jeg avslutta behandlingen med Esha Exit, og ingen fiskedød:P. Fembåndsbarberen som var hardest rammet, har ikke en prikk på seg nå og lever i beste velgående.
Sommerfuglene har også overlevd uten problemer og dette var utrolig morsomt
Kan være at jeg var heldig og så dette sykdomsutbruddet tidlig og derfor det gikk så bra, men dette er den beste medisinen mot hvitprikk som jeg har prøvd iallefall, anbefales!
Sommerfuglene har også overlevd uten problemer og dette var utrolig morsomt
Kan være at jeg var heldig og så dette sykdomsutbruddet tidlig og derfor det gikk så bra, men dette er den beste medisinen mot hvitprikk som jeg har prøvd iallefall, anbefales!
Postet 10.12.07 kl 15:52
Det er all grunn til å se kombinasjonen her. Tidlig inngripen med skikkelig behandling gir oftest de beste utsiktene for ett kortvarig problemTom KristiansenKan være at jeg var heldig og så dette sykdomsutbruddet tidlig og derfor det gikk så bra, men dette er den beste medisinen mot hvitprikk som jeg har prøvd iallefall, anbefales!
Postet 11.12.07 kl 17:56
Postet 11.12.07 kl 21:20