Fiskene mine klør.. hjeelp???

alle fiska mine klør å klør, 2 fisk som er døde. di begynner å se ganske apatiske å slappe også.. den ene fisken har begynt å få en svær hvit flekk på ene siden.. sopp?? men kan ikke se noe sånn på di andre. av å til detter det noe hvitt slimete av di når di klør seg. men man kan ikke se noe på di når man studere di. huff.. noen som vet hva jeg skal gjøre, er litt nybegynner på dette her. all hjelp mottas med stor takk
Her kan du lese litt om de forskjellige sykdommene. Kanskje den kan være til hjelp

har lest å lest .. men blir ikke så mye klokere av det.. finner ikke uta det. tror jeg skal få kjøpt meg esha 2000 litt fort, må gjør noe, discusene mine bare sturer i d ene hjørnet. ikke gøy dette her nei. hva er best av esha 2000 og becks benium??
Hvilken medisin som er best er det jo ingen som kan svare på før en sikker diagnose er satt.
eSHa-2000 er effektiv medisin mot fungus, finneråte og bakterier. Vet du sikkert om det er noe av dette dine fisk lider av? Synes det høres ut som noe helt annet, jeg? Du sier det detter hvitt, slimete belegg av dem når de klør seg.
Det er tynt grunnlag å gi noen diagnose på, men jeg ville sett i retning av parasitter istedet.

Det ville hjulpet MYE om du klarte å ta noen bilder av fiskene og legge ut her. Da kan andre hjelpe deg mye bedre mht diagnose og behandlingsforslag.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap