Hjelp, hva er skjedd med sugemalla mi??

Såg i dag at den ene sugemallen min er helt hvit på hodet, ser ut som et belegg. Er verts helt framme med tentaklene. Øynene er blitt lysere også. Ingen andre av mallene har det, så vidt jeg kan se nå.
Noen ideer på hva dette kan vere? Og korleis jeg kan få bukt med dette?

Mhv Linn Merethe
Mine ancistrus får lyse flekker ved stress, men disse forsvinner ganske raskt igjen.
Har ett bilde her, og trur ikke at dette er stress. Er det noen som kjenner igjen dette? Er veldi dårli kvalitet på bilde, men du kan se at det er noe som ikke stemmer helt her. Skal prøve å få att ett bedre.
Fikk tatt ett nytt bedr bilde. Som dere kan se so er det rødt i kantene, øynene er sløretet, og er verst framme med tentaklene. Fisken ligger i ro, men beveger veldi mye på finnene og ser ut til at den ikke har det so bra. Om jeg ikke finner ut av det, so er nok avliving best. Men hadde vert greit å vist hva som er skjedd. Jeg ser heldivis ingen andre fisker med desse symptomene. Jeg håper virkelig noen vet hva som feiler malla mi, er litt knyttet till denne fisken.
Håper på svar snarest!!
Inaktiv bruker
hvis den puster tungt er .......det å,,,,,,........har ......det på tunga
3 år kansje.. er ikke sikker. Vet at jeg har eldre maller en denne.
Kan den ha brent seg på varmekolben?
Nei, kolben ligger ikke inntil glasset. Så da måtte den sugd direkte på kolben, og da er nok merkene på feil plass. Tenkte på det jeg og, men fant ut at det var nok ikke det som var problemet. Har heller aldri sitt at di har sugd på kolben tidligere, den ligger ikke helt til rette for det trur jeg.
Ta en titt på denne siden, og se om du kjenner igjen noe der.
Advarsel: Bildene er motbydelig ekle!
Der var det ye ekkelt:P Off. Etter å ha sett gjennom dene siden, fant jeg egentlig ikke noe som passte so veldi bra. Kansje malla har logge i klem eller noe, jeg får se hvordan det går.
Takk for linken til sia, den er kan vere god å ha:P
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Gradin
Reklame for plussmedlemskap