Bilder av syk fisk.
Postet 12.02.08 kl 18:58
Postet 12.02.08 kl 19:35
Postet 13.02.08 kl 13:39
Postet 13.02.08 kl 13:50
Postet 13.02.08 kl 13:55
Alle bildetråder ligger i forumet "bildetråder" (siden det er bilder, ligger denne igjen under Foto og film). Det er ikke så alt for mange her, og det skulle være lett å finne fram Jeg tråla hele bildetrådene i går under foto og film og der var den ikke. Du får flytte mitt innlegg da det ikke har noen sikker diagnose og derfor ikke bør ligge i denne bildetråden. Det er bare fisker med sikker diagnose som skal inn i den bildetråden da? Ser du har svart flere ang diagnose i bildetråden så trodde det var lov å spørre om det , sorry.Frank Angell[QUOTE=Heidi Ingdal]Hvor ligger den bildetråden med syk fisk? finner den ikke igjen....
Postet 13.02.08 kl 13:56
Alle bildetråder ligger i forumet "bildetråder" (siden det er bilder, ligger denne igjen under Foto og film). Det er ikke så alt for mange her, og det skulle være lett å finne fram Jeg tråla hele bildetrådene i går under foto og film og der var den ikke. Du får flytte mitt innlegg da det ikke har noen sikker diagnose og derfor ikke bør ligge i denne bildetråden. Det er bare fisker med sikker diagnose som skal inn i den bildetråden da? Ser du har svart flere ang diagnose i bildetråden så trodde det var lov å spørre om det , sorry.Bildene kan godt ligge der, men det er tvilsom at noen kommer til å diagnostisere\ gi råd til behandling i den aktuelle tråden.Heidi Ingdal[QUOTE=Frank Angell][QUOTE=Heidi Ingdal]Hvor ligger den bildetråden med syk fisk? finner den ikke igjen....
Du må selv opprette en tråd, dette kan jeg ikke gjøre for deg
Grunnen til at det med en del bilder er nevnt hva slags sykdom det er snakk om, er for min del to-delt.
1. Det er greit å ha all info samlet på ett sted, til det fremtidige bruksområdet.
2. Bildene som har fått diagnose, gir lite rom for tvil om hva som feiler fiskene. Sikre bilder og sikre diagnoser er etter min mening greit, mens usikre tilfeller der en har mange potensielle veier diagnosen kan slå ut, bør tas i egen tråd.
Postet 13.02.08 kl 14:38
Alle bildetråder ligger i forumet "bildetråder" (siden det er bilder, ligger denne igjen under Foto og film). Det er ikke så alt for mange her, og det skulle være lett å finne fram Jeg tråla hele bildetrådene i går under foto og film og der var den ikke. Du får flytte mitt innlegg da det ikke har noen sikker diagnose og derfor ikke bør ligge i denne bildetråden. Det er bare fisker med sikker diagnose som skal inn i den bildetråden da? Ser du har svart flere ang diagnose i bildetråden så trodde det var lov å spørre om det , sorry.Bildene kan godt ligge der, men det er tvilsom at noen kommer til å diagnostisere\ gi råd til behandling i den aktuelle tråden.Frank Angell[QUOTE=Heidi Ingdal][QUOTE=Frank Angell][QUOTE=Heidi Ingdal]Hvor ligger den bildetråden med syk fisk? finner den ikke igjen....
Du må selv opprette en tråd, dette kan jeg ikke gjøre for deg
Grunnen til at det med en del bilder er nevnt hva slags sykdom det er snakk om, er for min del to-delt.
1. Det er greit å ha all info samlet på ett sted, til det fremtidige bruksområdet.
2. Bildene som har fått diagnose, gir lite rom for tvil om hva som feiler fiskene. Sikre bilder og sikre diagnoser er etter min mening greit, mens usikre tilfeller der en har mange potensielle veier diagnosen kan slå ut, bør tas i egen tråd. #"%&/?=) Hvordan får jeg fjernet et innlegg da? Er ikke interessert i at det skal ligge der hvis jeg ikke får svar på det jeg spør om....
Postet 13.02.08 kl 22:48
Ved å klikke på rapporter innlegg Det er kun moderatore som har tilgang til å slette innlegg.Heidi Ingdal#"%&/?=) Hvordan får jeg fjernet et innlegg da? Er ikke interessert i at det skal ligge der hvis jeg ikke får svar på det jeg spør om....
Du slipper å rapportere nå, har selvsagt slettet innlegget fra den aktuelle tråden.
Postet 14.02.08 kl 12:35
Ved å klikke på rapporter innlegg Det er kun moderatore som har tilgang til å slette innlegg.Frank Angell[QUOTE=Heidi Ingdal]#"%&/?=) Hvordan får jeg fjernet et innlegg da? Er ikke interessert i at det skal ligge der hvis jeg ikke får svar på det jeg spør om....
Du slipper å rapportere nå, har selvsagt slettet innlegget fra den aktuelle tråden.
Jeg rapporterte selv innlegget i går. Har fått svar og råd fra annet hold, så takk for hjelpen (med å få slettet innlegget)
Postet 14.02.08 kl 12:38