Medisin mot orm hos fisk hva heter den?
Postet 17.02.08 kl 05:18
Det finnes flere, men PraziPro er vanlig å bruke. Den kan du f.eks. bestille hos Rocky Mountain Discus.
Postet 17.02.08 kl 05:32
Postet 17.02.08 kl 05:33
Ja det skulle være et for som det var medisin i. ?Har de en egen side det går an å gå inn å bestille. Hvordan betaler dere når det bestilles derfra? Hva er pay pal for noe. Prøvde å bestille men skjønner ikke hva pay pal er?DyrehagenDet finnes flere, men PraziPro er vanlig å bruke. Den kan du f.eks. bestille hos [URLBLOCK1].
Postet 17.02.08 kl 05:42
Endret: 17.02.08 kl 06:01
Postet 17.02.08 kl 05:51
Postet 17.02.08 kl 06:03
Postet 17.02.08 kl 06:10
Endret: 17.02.08 kl 06:12
Postet 17.02.08 kl 06:16
Dewormer bits
På denne siden finner du Dewormer bits hvis det var det du leter etter. Det er fòr tilsatt middel mot innvoldsorm.
En pakke på 28gr koster under 200kr, inkludert frakt, så da slipper du å betale toll.
Uansett hva du kjøper: Trykk på "Add to cart", og fyll ut det de spør etter. Det bruker å ta ca en uke før pakken kommer i posten.
PS: Fisk uten matlyst spiser heller ikke medisin.
En pakke på 28gr koster under 200kr, inkludert frakt, så da slipper du å betale toll.
Uansett hva du kjøper: Trykk på "Add to cart", og fyll ut det de spør etter. Det bruker å ta ca en uke før pakken kommer i posten.
PS: Fisk uten matlyst spiser heller ikke medisin.
Postet 17.02.08 kl 10:59
Endret: 17.02.08 kl 11:17
Jeg prøvde selv de dewormer bitsene når mine diskuser hadde innvolls orm. de funket ikke, pga at diskuser stortsett er kresene fisker, så mine spiste ikke den maten. Men til andre fiske typer så er sikkert dewormer bitsene bra.
har selv både prazipro og reit praziquantel pulver. Begge typene fungerer bra mot innvollsorm.
Men skal du kun kjøpe et produkt så hadde jeg valgt praziquantel i rein pulver form. Det er også lettere åfå igjennom i tollen.
har selv både prazipro og reit praziquantel pulver. Begge typene fungerer bra mot innvollsorm.
Men skal du kun kjøpe et produkt så hadde jeg valgt praziquantel i rein pulver form. Det er også lettere åfå igjennom i tollen.
Postet 17.02.08 kl 11:03
Jeg er ute etter prazipro men når jeg skal bestille så kommer dette med pal pay og kredittkort og da skjønner jeg ingenting. Hva i hel..te er pal pay?
hvordan betaler dere når dere bestiller svarer fra andre land? Er det ingen i norge som fører sånn medisin mot innvollsorm til fisk? Kan ikke veterinærer skaffe de heller?
hvordan betaler dere når dere bestiller svarer fra andre land? Er det ingen i norge som fører sånn medisin mot innvollsorm til fisk? Kan ikke veterinærer skaffe de heller?
Postet 17.02.08 kl 12:45
Skal man bruke både kredittkort og pay pal?Heidi Ingdal[QUOTE=Loomis]Hvis du trykker på linkene så havner du på "siden" til Rocky MountainDiscus. Trykk "Buy Now". Kredittkort/PayPal.
PayPal er en betalingstjeneste. Du registrerer deg hos dem og legger igjen informasjon om VISA-kortet der. PayPal selger sine tjenester hos butikkene slik at du kan benytte PayPal tjenesten i butikken. Så i stedet for å betale med visakort betaler du med PayPal. PayPal vil foreta belastningen på visakortet ditt.
Det som her er fordelen er at du slipper å legge igjen informasjon om kortet ditt i butikker du vet lite om.
Jeg holder meg til PayPal så langt som råd er for å minimalisere risikoen for svindelforsøk.
Postet 17.02.08 kl 15:54
Reddende engel finns de her?
Er det noen har inne som bruker pal pay regelmessig? Kunne de som bruker det tenke seg og bestille dette middelet mot innvollsorm til meg så deler vi på frakt osv hvis dere selv skal ha varer hvis ikke betales alt av meg. Jeg betaler alt hva det koster å sende det til meg fra den som vil hjelpe meg. Jeg betaler også 100 kr til den som vil hjelpe. Send meg en mail hvis du er interessert så betaler jeg på forskudd det som kan betales. Finns det reddende engler her på akvaforum?
Postet 17.02.08 kl 17:41
Noen engel er jeg ikke, men kan hjelpe deg jeg!
Dersom du tar sjansen på å overføre det medisin og frakt koster til meg, kan jeg bestille det for deg,og få Al (Hjelpsom og trivelig kar!!!),som driver butikken til å sende det direkte hjem til deg.
Skal selvfølgelig ikke ha noe for det, vet hvordan det er å ha syk fisk selv....
PS! Dersom det er nematoder (rød innvollsorm/cammalanus) du sliter med,har jeg Sera Nematol stående som jeg kan sende deg!
Dersom du tar sjansen på å overføre det medisin og frakt koster til meg, kan jeg bestille det for deg,og få Al (Hjelpsom og trivelig kar!!!),som driver butikken til å sende det direkte hjem til deg.
Skal selvfølgelig ikke ha noe for det, vet hvordan det er å ha syk fisk selv....
PS! Dersom det er nematoder (rød innvollsorm/cammalanus) du sliter med,har jeg Sera Nematol stående som jeg kan sende deg!
Postet 18.02.08 kl 03:30
Har fått en mail fra en annen engel her inne så det kommer til å ordne seg. Men et spørsmål hvordan vet jeg om det er rød innvollsorm. ? Takker uansett for hjelpen.MyrheksaNoen engel er jeg ikke, men kan hjelpe deg jeg! :-) Dersom du tar sjansen på å overføre det medisin og frakt koster til meg, kan jeg bestille det for deg,og få Al (Hjelpsom og trivelig kar!!!),som driver butikken til å sende det direkte hjem til deg. Skal selvfølgelig ikke ha noe for det, vet hvordan det er å ha syk fisk selv.... PS! Dersom det er nematoder (rød innvollsorm/cammalanus) du sliter med,har jeg Sera Nematol stående som jeg kan sende deg!
Postet 18.02.08 kl 11:40
Postet 18.02.08 kl 17:36
Postet 18.02.08 kl 17:41