Ancistrus med sår på hodet

Inaktiv bruker
jeg har 2 voksene ansistrus 1 han og en hun det er hua som er problemet hun har noen sår på hde spm jeg ikke vet va er ?
Kan du gjenta dette med litt komma og punktum, så det blir litt lettere å skjønne hva du mener. Ta gjerne et bilde og legg ved.
Inaktiv bruker
Jeg sgal prøve å ta et bilde det komer kansje i moren
jeg sgal prøve å ta et bilde hene det komer kansje i moren

Et vennlig tips;
konsentrer deg litt når du skriver. Det er ofte vanskelig å forstå hva du mener, og det er sikkert endel svar du går glipp av fordi folk ikke vil gjette seg fram til hva du mener
Du er 14 og har dermed hatt norsk i mange år på skolen. Har du dyseleksi finnes jo rettskrivningsprogrammer?
Uansett er neppe noe av dette grunnen til din konsekvente misbruk av tegnsetting.

Håper du får tatt bilder, det er alltid lettere å komme med råd og tips når det finnes bilder.
Inaktiv bruker
Jeg går og tar bilder nå
men bildene jeg tar komer ikke ut før i morgen elers blir mama sur på meg og sejfter på meg

ps jeg har lit vansker med å skrive håper dere for står dete

Har det vært slåssing mellom disse to?
Er det feks noe skarpt i akvariet hun kan ha skrapet seg opp på?

Ser såret rent og pent ut, ikke sopp feks?
(Sopp er hvitt)

Jeg ville i allefall vært påpasselig med vannbytter, det minsker iallefall farene for betennelser i såret.

Som regel gror sår av seg selv, såframst det ikke blir betent selvsagt.
Jeg har ryddet litt i tråden her...
Inaktiv bruker
Takk for all hjelp
takk for all hjelp
mes sansynelig er det vert en slåskamp med en av plekostomimusene mine
såret ser rent å pent ut
David Gabrielsen
takk for all hjelp mes sansynelig er det vert en slåskamp med en av plekostomimusene mine såret ser rent å pent ut

Det var godt å høre at det ser ut til å gå bra
Inaktiv bruker
såret har endelig grod det er en lys frem tid i møte
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap