Hvitprikk

mine har fått hvitprikk og Ja eg har lest mye..
men en ting til. burde eg skifte alt vannet?
eller bare halvparte? eventuelt kor lenge?

noe mere eg burde vite om?
eg har skrudd vannet opp til 32 grader og dette tålte fiskene fint.. ser ut til att dei trivest kjempe godt..
nesten alle fiskene har gått i lek og coryene mine har også fått egg =)
40% av vannet bør skiftes fikk jeg beskjed om. Også sette på luftpumper..
ligger info under artikler og sykdomer=)
Nillomien
Også sette på luftpumper..

Dette er VELDIG viktig. Hvis du ikke har luftpumpe kan du sette utblåsen på filteret slik at det bryter vannflaten. Men du vet kanskje alt dette allerede.
tender
[QUOTE=Nillomien]Også sette på luftpumper..

Dette er VELDIG viktig. Hvis du ikke har luftpumpe kan du sette utblåsen på filteret slik at det bryter vannflaten. Men du vet kanskje alt dette allerede.
sånn har jeg gjort det også.. har på en luftpumpe i akvarie. og både den invendige pumpa og den utvenidge står å blåser masse luft inn i vannet.. masse masse bobbler ned i akvarie..
(har hvittprikk om dagen jeg også.. blæh)
Hei
eg har et jebo.. der renner vannet ner fra sånne "sprinkler" greier og det trur eg funker=)
Forstår hva du mener.. Hadde jebo før jeg også.. hvor mange liter har du?
Sånn der vannet går opp i lokket og renner ned igjen eller?
Der anbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe en ny pumpe.. en slik hadde jeg også.. Og den funka fint i 2 mnd. så synes jeg akvarie sluttet å bli reint..
Hei
ja sånn...
eg har hatt mitt i 5 år så den funker fint enda.. eg har kjøpt ny filtermatte og sånn kvitt rør som det renner vann utav der det fordeler vannet.. etter min mening syns eg det er kjempe bra.. mn selfølgelig.. eg kjøper ny filtermatte kvar måned så det er litt dyrt=)
mn ka gjør man isje for fiskene?
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap