Levamisole i norge?

Noen som vet om dette produktet finnes i Norge og hva det evnt heter her? Trenger det ganske kjapt for å kurere "skinny disease" hos Praktbotia
...Ergamisol inneholder Levamisol, men det er på "godkjenningsfritak" (for kreftpasienter)...Men dersom du vet hva du trenger så kan du jo ta en titt her: Legemiddelsiden...

...Av de preparatene er det bare Vermox og Vanquin som jeg finner på Felleskatalogen, og bare Vermox som ikke er reseptpliktig...

...Du kan lese om det her...

Edit:
...Glemte det viktigste jeg skulle si: Snakk med vetrinær! ...Jeg er på ingen måte i nærheten av å kunne kalles kvalifisert, jeg ville bare forsøke å hjelpe/gi tips...Egentlig regner jeg med at du ville forhørt deg grundig, Tender, men da er det i hvertfall sagt...
Takk for svar! Produktet er vanskelig å få tak i har jeg funnet ut.
Så til neste spørsmål; Hva med Flubenol? Også kjent som en diskus-produkt under navnet "Wormer Pluss". (fungerer visstnok nesten like bra som Levamisole i mitt tilfelle)

Har prøvd å søke etter dette i noen nettbutikker og ikke fått treff... Noen som kan hjelpe meg med dette?
Gjør en fårespørsel på Flubenol på denne akvariebutikken - tror nok du får hjelp her:

Akvariekjeller'n
...Siker på at du ikke bare trenger praziquantel som fines i Prazi Pro eller Dacty Mor...?
Er ikke sikker, nei. Prazi er nevnt som en mulighet på loaches.com, men det er visstnok ikke like bra. (spør meg ikke hvorfor. Har ikke så god erfaring med parasitter, gudskjelov) Men det går mot at jeg må ty til det nest-beste. Det er jo så pokkers vanskelig å få tak i det man egentlig trenger.

Takk for innspillet!
En liten oppdatering her;
Både levamisole og flubendazole er håpløst å få tak i her til lands.
Idag har jeg snakket med en veterinær som er noe av det mest hjelpsomme mennesket jeg har møtt. Etter mye "styr" med å finne ut det latinske navnet på den antatte parasitten (det spekuleres i mange alternativer) klarte jeg i samråd med Lars hos Jan Holt å konkretisere det ned til ett alternativ. (Kjempeservice på tlf). Sendte en E-mail til veterinæren som så fakser inn resept til nærmeste butikk basert på hva hun mener er den beste medisinen. Alt dette gjør hun helt gratis, og spør samtidig om jeg vil overta hennes Praktbotia fordi hun ikke har plass i karet sitt.

Ville bare nevne dette fordi det ofte er mye kritikk av butikker o.l, og dette var et godt eksempel på velvillige "selgere" og en engasjert veterinær som jobbet "litt ekstra" for å løse et problem.

Ekstraservice: Det er Jan Holt, det!
tender
Ekstraservice: Det er Jan Holt, det!

Den kan jeg si meg enig i
...Hvordan har det gått videre...?
Etter mye om og men rundt valg av medisinering så bestemte selvsagt Praktbotiaen å kvikne kraftig til samme dag, og alle symptomer er nå helt borte Typisk det, virker som de aner at noe er på gang og da kommer de seg raskt noen ganger. Så Vermoxen står urørt i medisinskapet. Og det er jo strengt tatt det beste
...Godt å høre...Praktbotia er jo ikke mest kjent for immunforsvaret sitt...

...Men valget falt på Vermox, ja...? Fikk du noen tips fra vetrinæren ang. medisinering med dette...?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap