Hvit prikk haster hjelp
Postet 05.05.08 kl 14:47
Postet 05.05.08 kl 15:01
Postet 05.05.08 kl 15:15
Stikker flekken ut av kroppen, altså er det en forhøyning? Eller ligger den "flat" på kroppen eller går den innover i kroppen? Hvor lenge har den hatt flekken?
Størrelse er relativt, så er den like stor som et knappenålshode eller like stor som en punktum du ser her, ringen over en "å" eller større eller mindre? Jeg vet ganske lite om sykdommer, men jeg tror at om noen skal kunne hjelpe deg så må du forklare litt bedre.
Størrelse er relativt, så er den like stor som et knappenålshode eller like stor som en punktum du ser her, ringen over en "å" eller større eller mindre? Jeg vet ganske lite om sykdommer, men jeg tror at om noen skal kunne hjelpe deg så må du forklare litt bedre.
Postet 05.05.08 kl 15:34
Prøer på nytt nå
ok sorry den har hvert der i ca 2 dager og den er på størrelse med spissen på en tynn nål den står litt uttenfor kroppen
Postet 05.05.08 kl 15:38
Postet 05.05.08 kl 15:41
Er den dunete, litt som alger/bomull kan det være sopp. Ellers står hvitprikk litt ut fra kroppen, men disse opptrer nesten uten unntak i flokk... Ta en kikk i sykdomsbasen og se hva det ligner mest på, så blir det lettere for oss å ha en formening om hva det kan være. Men uansett hvilke svar du får herfra, blir det bare synsing så lenge vi ikke har sett fisken
Postet 06.05.08 kl 20:30