Hva døde min malle av, og er dette børsteorm?

Ja, nå har desverre malla min død. :/ Prøvde å mate den med mye variert mat, men det ser ut som den har død av sult tror jeg. Kan dere se ut ifra bildene om hva denne malla døde av?

bilder:
[External Image]
[External Image]
[External Image]
[External Image]
[External Image]
[External Image]

Og er dette en form for orm:
[External Image]

video:
[URL=http://s7.photobucket.com/albums/y292/DamirMedic/Akvarium/?action=view¤t=Picture716.flv[/URL]

hmm, ingen som vet?

Og noen av miine svarte neon tetraer har hvite med anelse av blå finner. Er dette en sykdom eller bare en farge forskjell?
Jeg må bare si kondolerer. Kjedelig når dette skjer.

Jeg bare la merke til at finnene og halen var vekke/spist opp. er dette sykdomsrelatert, eller er det de andre i akvariet som har nappet borti etter GN døde?
Det på sneglen ser ut som avføring.

Mallen ser veldig tynn ut, så det er mulig den døde av sult ja. Det er mulig den var tynn da du kjøpte den, og noen ganger når de når et visst sultepunkt kan de ikke komme seg igjen, uansett hvor mye mat man gir dem.
Mvjnz
Det på sneglen ser ut som avføring. Mallen ser veldig tynn ut, så det er mulig den døde av sult ja. Det er mulig den var tynn da du kjøpte den, og noen ganger når de når et visst sultepunkt kan de ikke komme seg igjen, uansett hvor mye mat man gir dem.

avføring ja... nå føler jeg meg litt flau her...

Jaja, ble skikkelig glad i karen. :/ Men men, nå komme rjeg nok til å få meg en ancistrus først.
Har hørt det at GN er noe vanskelige å holde.

Kan jo nesten si at fisken din ble anorektisk.
og jeg har også hørt at GN er hardføre fisker. Like mange meninger som folk man spør. Men noe de fleste er enige i er at Ancistrus er en grei malle å holde. Så det blir nok en L183, også kjent som Blå antennemalle.
Mvjnz
Det på sneglen ser ut som avføring.

Er nok det, det er hvert fall ingen børstemark.
Tilfeldig bekjentskap
© Elizabeth Sandvær
Reklame for plussmedlemskap