Hjelp! slørhalen min flyte/svømme på sida...

han helde sej mest oppi vannflata å havna over på sida å svømme veldi sjanglete.... å prøva å svømme lenger ned mot bunnen,men havner litt opp-ned og sidelengs...å flyter/svømmer opp til vannflata.....TYDELI at noke e gale!!!ser han kava liksom....

Igår flytta ej over 11 slørhala til dette akvarie fra et anna...gh va på 8 i begge karra... nitrat på gul i tetratest og ph dei hadde i det forrige karet va 6,0 og i dette nye karret dei e i e den på 7...

Tok en gradvis tilvenning på 1,5 time...så det skulle vel ikkje ver noke problem....

Så ka slags sjuk dom er dette? noken med erfaring?? Det er ingen andre skader på fisken i form av sår eller sopp/prikka....
Mest sannsynelig problemer med svømmeblære. Jeg har desverre ikke så mye erfaring med det, men det kommer nok noen snart med gode råd.
Ta å søk litt rundt på forumet i mellomtiden.
hmmm....ej hekje våre borti ditte før...men d kan virke som at det er mest luft i magen på sidene....å derfor vil den eine eller andre sida flyte opp i vannflata.....!!?? -ikkje at ej ser noke luft i magen...magen e no stor heile tida liksom....men me tanke på at han flyt opp med sida liksom...
Åååååååååååneeeeeiiiiiii..........
no når ej drive å studera slørhalen min så ser ej att en anna oxo he tendensa til å "bikke over"...........

SMÅ GOLLA MINE!!!!!

......ka ej ska gjær???
Står litt om dette problemet i denne tråden.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap