Esha optima i kombinasjon med esha 2000

Jeg har nettopp fått min bestilte pakke fra tropefisk i posten. Bestilte eSHa optima og 2000. grunnet en liten bommert hos tropefisk fikk jeg exit, noe som nå er rettet opp i, men ivrig som jeg er satte jeg igang med optima.
Bare for å komme på..... Hva skjer når jeg får 2000'en i posten nå?
Kan jeg bare sette igang med den eller må jeg starte dagen med et vannbytte og litt kullfiltrering for å bli kvitt optima'en igjen?

Håper jo selvsagt det er tut og kjør, men vil jo ikke ta noen sjanser siden 2000 ikke står nevnt i optima-bruksanvisning og motsatt... Det står jo at 2000 og exit funker helt greit sammen.

Og til de som handler på tropefisk: Jeg har aldri vært mer fornøyd med servicenivå på en nettbutikk noen gang. Anbefales. (unnskyld reklamen, men ble virkelig imponert)
Går helt greit å blande Optima og 2000, har selv gjort dette uten problemer. Dessuten så trenger du ikke filtrere over kull når du bruker esha medisiner.

Optima er ikke en medisin, men vitaminer og sporstoffer som fiskene kan ha godt av for å styrke immunforsvaret sitt.
Takk for hurtig svar.....
Kullet var tiltenkt fjerning av evt. rester av optima etter vannbytte.
Kull brukes bare av nødvendighet her i huset. Men takk for hjelp nå har jeg bare å glede meg til posten kommer og fishy'ene skal bli frisk og rask.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap