Avlusing av viltfanget fisk

Venter noen viltfangede maller. De bør vel ha en kur for å bli kvitt parasitter mm. Gjør Esha 2000 en grei jobb? Eller er det andre produkter som anbefales?
Du kan lese om dette i min tråd. Har funnet ut i ettertid at Sera sin Tremazol medisin vil være den beste da den har størst konsentrasjon av stoffet praziquantel. Selv har jeg bestilt denne medisinen via ebay, men ikke mottatt det enda. Er godt mulig jeg ikke får det over grensen. Ser at aquamanias også har begynt å selge sera sin, men til en mye høyere pris enn på ebay vel og merke. (nesten dobbelt så dyr uten porto)
Avlusing med Esha 2000 ? Det er da ingen medisin for parasitter.
Plussmedlem
eSHa påstår at den tar enkelte parasitter også.
eSHa 200 behandlar primära och sekundära svampinfektioner, bakteriella hudinfektioner och hud-/gälparasiter.
Nja, jeg ville ikke satset alle korta på det - produsenter påstår jo så mangt
Etter min erfaring er det egentlig kun veldig lette og milde angrep av sopp- og visse bakterielle sykdommer den får has på.

Jeg kjøpte en gruppe viltfangede Coryer en gang, og finnene deres var i ferd med å gå i oppløsning så det ut til. Det ble ikke bedre, bare verre, her hos meg. Da tilsatte jeg Esha 2000 og det fikset saken, de ble kjapt friske igjen.
Synes egentlig man hører mer om tilfeller der Esha 2000 ikke virker, enn motsatt

Jeg huser sterke tvil om at Esha 2000 er kraftig nok til å få has på hardnakkede parasitt-typer som gjelleparasitter.
Takker. Jeg prøver JBL Gyrodol. Den er grei å få tak i.
Plussmedlem
mona o
Jeg huser sterke tvil om at Esha 2000 er kraftig nok til å få has på hardnakkede parasitt-typer som gjelleparasitter.

Det er du nok ikke aleine om

Men eSHa 2000 er en kjekk medisin å ha tilgjengelig.
Kjøpte en god stim glødelysdanioer i forrige uke.
De fikk noe sopplignende dagen etter de havnet i karet. En kur med eSHa 2000 ser ut til å ha ordnet opp i problemet.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap