Massedød

Inaktiv bruker
For ca 1 uke siden kjøpte jeg meg 10 guppyer, nå har jeg bare 4 igjen å den 7 ende er på tur å dø, tror de har bukvannsott, jeg så at en fisk hadde det i det akvariume jeg kjøpte fisk i fra men tenkte egentlig ikke noe over det. Han i dyrebutikken sa ikke noe heller. Er det noen som vet om jeg har rett på nye algetere, neontetra og cobertetra siden de døde etter jeg fikk guppyene? var jo egentlig dyrebutikken som påførte sykdommen. Fiskene mine har hatt det veldig fint før jeg fikk guppyene.

Men nå har 3 algespisere og en cobertetra og en neonteatra død. Er det så smittsomt? jeg ringte dyrebutikken å sa jeg skulle ha nye fisker å det skulle jeg få, men bør jeg vente med å hente de nye fiskene mine å vente å se om alle de andre fiskene mine dør eller klarer seg?
Er ganske fortvilt, er ikke noe gøy, medisinerte akvariume i går med eSHa 2000, får håpe dette hjelper
Inaktiv bruker
Gunn Elin
Bør jeg vente med å hente de nye fiskene mine å vente å se om alle de andre fiskene mine dør eller klarer seg?

Siden det ser ut som dette er veldig smittsomt, tror jeg du bør vente med å innlede de nye fisken til akvariumet ditt.... =D
Tilfeldig bekjentskap
© Torkild Olsen
Reklame for plussmedlemskap