En hvit tråd inne i Kinesisk algespiser?

Har en kinesisk algespiser som har fått noe rart på kroppen. Ser ut til at det er en hvit tråd inne fisken... den ligger akkurat som i en bue/krussedull... andre siden av fisken er akkkurat likens men der ser det ut til at det er begynnt å komme litt blod?
Hva i all verden er dette??

Prøvde å ta bilde av dette men var vanskelig.
For meg høres det ur som en type innvollsmark........... Men det er vanskelig å si når man ikke kan se fisken...
Post spørsmålet i sykdomsforumet, så kanskje du får raskere svar fra noen som kan noe om dette
Du bør kvitte deg med den uansett - kinesisk algespiser er den største drittfisken som finnes, før eller senere slutter den å spise alger og begynner å drepe de andre fiskene dine, det er rett og slett en forferdelig ufisk som ikke burde selges, nesten klin umulig å fange er de også
Nei men Ulvster da..... dårlig erfaring eller? Husk at smaken er som baken......
Jeg synes den kinesiske algeeteren er en fantastisk flott fisk, og vist man bare tenker litt på sammensetningen av fisk i karet utgjør den ingen trussel for de andre fiskene dine
Da har du hatt flaks - den eneste sammensetningen med kinesisk algespiser som fungerer 100% er en kinesisk algespiser alene.
Hvis du har god erfaring med dem har du enten ikke hatt dem lenge nok eller er en av de få som har flaks.
Gjør et søk her på forumet på kinesisk algespiser......
Eller på hvilket som helst annet akvarieforum uansett land...
Hmm...lurer faktisk på om jeg skal si meg enig om at disse fiskene ikke er noe særlig...har hatt mange av disse og aldri fått dem til....

Men var litt spennt på hva som feiler den...skal legge inn innlegget på sykdomsforum!
Jeg hadde to gule da jeg startet med akvarium for noen år siden. De oppførte seg eksemplarisk de og rørte ikke se andre fiskene. De var veldig underholdende også. Men så ble de 17 cm store og begynte å få for lite plass i en 180 liter...og de hadde begynt å suge seg fast på guramiene og andre fisker...De ble noen drittsekker ja...skal aldri ha de fiskene mere. Jeg fikk heldigvis levert de inn på dyrebutikken og der var de heller ikke lenge....Så hvis du kan så styr unna denne fisken. Det finns så mye annet som kan ta elger mye bedre enn denne fisken.)
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap