En hvit tråd inne i Kinesisk algespiser?
Har en kinesisk algespiser som har fått noe rart på kroppen. Ser ut til at det er en hvit tråd inne fisken... den ligger akkurat som i en bue/krussedull... andre siden av fisken er akkkurat likens men der ser det ut til at det er begynnt å komme litt blod?
Hva i all verden er dette??
Prøvde å ta bilde av dette men var vanskelig.
Hva i all verden er dette??
Prøvde å ta bilde av dette men var vanskelig.
Postet 30.12.09 kl 18:51
Endret: 30.12.09 kl 22:42
Postet 30.12.09 kl 20:11
Endret: 30.12.09 kl 20:13
Postet 30.12.09 kl 20:24
Postet 30.12.09 kl 20:39
Da har du hatt flaks - den eneste sammensetningen med kinesisk algespiser som fungerer 100% er en kinesisk algespiser alene.
Hvis du har god erfaring med dem har du enten ikke hatt dem lenge nok eller er en av de få som har flaks.
Gjør et søk her på forumet på kinesisk algespiser......
Eller på hvilket som helst annet akvarieforum uansett land...
Hvis du har god erfaring med dem har du enten ikke hatt dem lenge nok eller er en av de få som har flaks.
Gjør et søk her på forumet på kinesisk algespiser......
Eller på hvilket som helst annet akvarieforum uansett land...
Postet 30.12.09 kl 20:53
Postet 30.12.09 kl 22:18
Jeg hadde to gule da jeg startet med akvarium for noen år siden. De oppførte seg eksemplarisk de og rørte ikke se andre fiskene. De var veldig underholdende også. Men så ble de 17 cm store og begynte å få for lite plass i en 180 liter...og de hadde begynt å suge seg fast på guramiene og andre fisker...De ble noen drittsekker ja...skal aldri ha de fiskene mere. Jeg fikk heldigvis levert de inn på dyrebutikken og der var de heller ikke lenge....Så hvis du kan så styr unna denne fisken. Det finns så mye annet som kan ta elger mye bedre enn denne fisken.)
Postet 30.12.09 kl 22:49