Syk scalaere?

Inaktiv bruker
Jeg har 4 scalare i akvarie og den ene har nesten aldri spist noe og ikke vokst noe siden jeg fikk den. de to siste dagene har den vært slapp, ikke sosial og ikke spist i det hele tatt som jeg kan se verken flak for eller mygglarver, den har også en knekt (vet ikke hva det heter men de to lange greiene under "halsen" ) hva kan jeg gjøre for den? er den syk, burde jeg omplassere den? trenger sårt noen råd... har hatt de i ca 3 mnd siden de var små og har ikke sett lignende før.
Har du mulighet til å isolere den, kan det være en fordel. Skalarer hakker gjerne på den som er syk.

Men hva som feiler skalaren tør jeg ikke gjette på. Siden den har vært dårlig helt siden du fikk den, kan det hende at det beste rett og slett er å avlive den.
Inaktiv bruker
den døde desverre i dag
Er det bare meg, eller hadde den veldig rar form?
Inaktiv bruker
Det vet jeg ikke, men den har aldri vært som de andre, de andre fikk fort en personlighet, kom opp når vi gikk bort til akvarium men han her har altid holdt seg alene, og nesten ikke spist. men var den siste uka, han ikke gjore noe ut av seg selv. var redd det kanskje kunne være en sopp eller noe, så har renset akvariumet grundig nå og ser ikke noe tegn på de andre heldigvis.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap