Nei, kanskje ikke det xD Jeg har en ancistrus variant og en av disse gibbiceps'ene i dette karet. De har hengt sammen i noen år, og ser ut til å ha samme "defekter". De er ganske sky og er stort sett bare ute om natten, selv om jeg aldri har sett noen annen fisk plage dem. De sitter som regel inne i samme hulen som praktbotiaene. Lyser jeg inn i akvariet på natten er de alltid i full gang med algespising begge 2, og de holder karet prikkfritt. Jeg har hatt mange ancistrus og pleco før i andre kar, og har aldri opplevd at de ikke har trives.
Forer dem med plecomin el.l, agurk, brokkoli osv stort sett daglig, men de er som sakt veldig sky og lettskremte så de andre fiskene har som regel snappet til seg alt før de er ute av hulen. Særlig praktbotia som snapper opp alt og bærer tilbake til hulen sin uansett om det er natt eller dag. Men uansett, de ser ikke ut til å trives, og nå disse merkelige "flekkene". Tror ikke jeg har noe de kan skade seg på nei. De sitter som regel på samme flekken inne i en hule hele dagen. Jeg kan ikke se at de har vokst siden jeg fikk dem med et brukt akvarium for 3 år siden heller.