Svømmer med hodet ned og halefinnen opp???!!

jeg legger merke til at neon tetrane mine svømmer med hodet ned og halen opp, jeg syns det virker på de at de ikke er helt friske, kan noen hjelpe??
somme tetra svømmer med hodet lenger ned en halefinnen, det er normalt, men går det så langt at de svømmer nedover da kan det hende de har problem med flyteblæra, som resulterer i død. men det kan gå veldig lenge før de kollapser.
Jeg lurer på noe av det samme, jeg har en gibbiceps som har slukt en del luft i det siste og det gjør jo at han sliter med å komme seg ned, hvorfor gjør han det? ingen andre i karret har samme oppførsel. Den ser ellers halt frisk ut...
maller har en tedens til og sluke luft når det er lite Oksygen i vannet. det kan bety at du har forlite oksygen i vannet, eller den blir skremt, hva er det for nokken fisker du har i karet, og hvor stort er det?:
Det ser du eventuelt på profilen min, men det er et 325 med bra strøm i overflata og regelmessige vannbytter. Den går sammen med en gibbi til og en pleco, men de oppfører seg ikke slik. Ellers er den med praktbotia og SAE
hm, ingen av de er kjent får og plage gibbien, men har du målt vannverdiene ol.? eller så er den syk. evt punktert svømmeblæra si,
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap