Black ghost

Hei
Jeg har en Black Ghost som har fått ett sår eller ein slaks utvekst på halen noen som vet om dette er vanlig eller om hvordan jeg skal behandle det ?

Mvh
Kristian
Plussmedlem
Det er vel vanskelig å få tatt et bilde, men bilder hjelper.
Sår skal jo behandles på en annen måte enn en "utvekst".
Utvekst sier egentlig ikke så mye. Vorteaktig? Farge? Parasitt?...
Black ghost
det er ein hudfarge eller oransje klump som stikker ut midt på den siste delen av halen. skal prøve og få tatt bilde litt senere
Plussmedlem
Jeg synes det ser ut som om halen har en unaturlig vinkel.
Er det et åpent brudd?

Har du hatt fisken lenge?
Black ghost
Har hatt fisken 1 år kansje. når jeg fikk fisken så hadde den det samme bare betydelig mindre. men så ble den bedre og nå har det kommet igjen.
Hei jeg har en blacki selv, å det der er et hale brudd, halen er rett å slett knekkt...har du annen rovfisk som kan ha tatt en bit av han eller ???, trur du skal avlive den viss den har det vondt....
ja den cikliden i bakgrunn der har nok tatt et gnafs av den ja
det kan godt hende att cikliden har vert borti den. hva metode ambefaler du angående avlivingen ? eg tror nokk den har smerter...
Åssen ciklide er det ? kan jo hende halen gror, men den fine hvite tippen blir borte da,,hvis han spiser å koser seg, så kan han overleve...jævlig synd det der,, trist syn, for det er en utrolig flott fisk.....skulle kunne gipsa han... jeg kakker fisken i hodet, eller så koker jeg den greit å kakke i hodet egentlig
Andre fisk i akvariet er:

2 regnbue ciklide
1 flagg ciklide
2 sebra ciklide
2 guramier
å 2 halvstore maller

ja det er trist men vill ikkje att fisken skal lide.
merklig at noen av de ciklidene skulle gjort det mot ham men....
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap