Slim i akvariet

(Veit ikkje heilt om dette gjeld som sjukdom, men det ser ikkje spesiellt bra ut så eg kaller det det intil videre)

Sette opp nytt akvarium for 2 veker sidan. Etter nokre dager oppdaga eg noko som likna spindelvev på den eine (nye) dekorasjonen, men etter om lag ei veke var dette nesten borte.
Grunna lekasje i det gamle akvariet blei eg nødt til å flytte over neontetra'ane mine rundt desse tider (ikkje ideelt, I know). To dager etter at dei hadde flytta var alle daude, og innetulla i dette "spindelvevet"

Sidan har det minka igjen. Men har akkurat gravd litt meir grus rundt nokre planter, og oppdaga at planten bak dekorasjonen med "spindelvevet" på var heilt roten. Blada var nesten som gele, og heile greia gjekk i oppløysing då eg tok i den.

Har teke ut dekorasjonen og skylt den godt (den var og vaska (sjølvklart ikkje med såpe) før den vart putta i akvariet), samt fiska ut alt eg fekk tak i av den daude planten.

Spindelvevet er blankt/gråaktig, og kjennast ut som slim (litt som å ta på ein glassmanet).

Er det nokon som veit kva dette er, og kva eg bør gjere med det?
Vet ikke helt hva dette "spindelvevet" er, men når det gjelder fiskene så vil jeg tro de døde av forgiftning. Byttet du vann når du flyttet over fiskene? Og tok du daglige vannbytter, siden pumpen ikke var ferdig innkjørt?

Den døde planten, er du sikker på at det var en akvarieplante?

Har du noe bilde av "spindelvevet"?
Flytta over litt av vatnet frå det gamle akvariet i lag med fiskane. Rakk ikkje å tenkje på å bytte vatn før alle var daude, fire første dagen og dei to siste dagen etter. Veit jo at dei ikkje skulle over enno, men hadde ikkje noko val. Irriterande :-/

Planten er akvarieplante, ja. Den som står på "andre sida" av akvariet er like heil (same type), det var berre den som var i nærleiken av slimet som råtna. Må ærleg innrømme at eg ikkje veit kva type plante det er, men er ein heilt "standard" akvarieplante.

Ser ut til å ha fått bort det meste av slimet då eg vaska dekorasjonen, så får ikkje tatt bilete av det. Skulle det dukke opp att skal eg hugse å knipse Men har sett litt rundt på forumet, og kome fram til at det kan vere sopp? Og i så tilfelle ufarlig? Bør eg bytte vatn uansett, just in case?
Forstår det sånn at sopp ofte kjem med røter, og har ingenting slikt i akvariet mitt. Kan det ha fulgt med planten?
Dersom det ikke er flere fisker oppi nå, så hadde jeg bare ventet til pumpen var ferdig innkjørt før jeg byttet noe vann.
OK, då let eg det berre stå i fred i nokre veker Takk for hjelpa!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap