Noen som kan hjelpe meg??
Hva kan dette være ?
Jeg er redd det kommer av at jeg skulle flytte han fra et akvarium til et annet og han falt i vasken men et virket lenge som det gikk bra, det skjedde fredag ,men i dag ser han slik ut men ellers svøømmer han og virker frisk, har gitt den universal medisin jeg fikk os Dahls for å forebygge (kan forebygge med den)
Jeg er redd det kommer av at jeg skulle flytte han fra et akvarium til et annet og han falt i vasken men et virket lenge som det gikk bra, det skjedde fredag ,men i dag ser han slik ut men ellers svøømmer han og virker frisk, har gitt den universal medisin jeg fikk os Dahls for å forebygge (kan forebygge med den)
Postet 12.02.12 kl 18:00
Postet 12.02.12 kl 18:03
Postet 12.02.12 kl 18:19
Postet 12.02.12 kl 20:38
Inaktiv bruker
Janne Wesselhan virker å bli verre :-( bare henger oppe og prøver å få luft,, har så vondt av han,men håper han holder ut men må si jeg tviler :-( men tror mer og mer på at det er en skade han fikk da han falt i vasken, heretter blit jeg veldig forsiktig ved frakting etc :-(
Har du sjekket vannet for nitritt?
Postet 12.02.12 kl 22:07
Postet 12.02.12 kl 22:33
Postet 12.02.12 kl 23:00
Jørg1 AKA Spock[QUOTE=Janne Wessel]han virker å bli verre :-( bare henger oppe og prøver å få luft,, har så vondt av han,men håper han holder ut men må si jeg tviler :-( men tror mer og mer på at det er en skade han fikk da han falt i vasken, heretter blit jeg veldig forsiktig ved frakting etc :-(
Har du sjekket vannet for nitritt?
ja,sjekker hver dag og alle verdiene er fine, men takk for svar,, nå slipper den å lide mer i alle fall, nå er den død :-/
Postet 13.02.12 kl 06:09