Noen som kan hjelpe meg??

Hva kan dette være ?

Jeg er redd det kommer av at jeg skulle flytte han fra et akvarium til et annet og han falt i vasken men et virket lenge som det gikk bra, det skjedde fredag ,men i dag ser han slik ut men ellers svøømmer han og virker frisk, har gitt den universal medisin jeg fikk os Dahls for å forebygge (kan forebygge med den)
Jeg har lite erfaring med sykdom, men for meg ser det ut som om han har slått deg skikkelig :o Hold vannet rent så det ikke setter seg noe i det, er det eneste jeg kan si.
Thesaura
Jeg har lite erfaring med sykdom, men for meg ser det ut som om han har slått deg skikkelig :o Hold vannet rent så det ikke setter seg noe i det, er det eneste jeg kan si.

Takk for svar,er rimelig fortvila her og dårlig samvittighet,men skifter en del vann hver dag og krysser fingrer
han virker å bli verre bare henger oppe og prøver å få luft,, har så vondt av han,men håper han holder ut men må si jeg tviler men tror mer og mer på at det er en skade han fikk da han falt i vasken, heretter blit jeg veldig forsiktig ved frakting etc
Inaktiv bruker
Janne Wessel
han virker å bli verre :-( bare henger oppe og prøver å få luft,, har så vondt av han,men håper han holder ut men må si jeg tviler :-( men tror mer og mer på at det er en skade han fikk da han falt i vasken, heretter blit jeg veldig forsiktig ved frakting etc :-(

Har du sjekket vannet for nitritt?
Da er det kanskje best å la den få slippe? Å se at tilstanden forverrer seg er god nok grunn, synes jeg.
er egentlig enig med deg Janne,men så kommer tanken,en om den klarer det,men om den ikke er bedre i morra tidlig så lar jeg den slippe ...
Jørg1 AKA Spock
[QUOTE=Janne Wessel]han virker å bli verre :-( bare henger oppe og prøver å få luft,, har så vondt av han,men håper han holder ut men må si jeg tviler :-( men tror mer og mer på at det er en skade han fikk da han falt i vasken, heretter blit jeg veldig forsiktig ved frakting etc :-(

Har du sjekket vannet for nitritt?

ja,sjekker hver dag og alle verdiene er fine, men takk for svar,, nå slipper den å lide mer i alle fall, nå er den død :-/
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap