Medisin med praziquantel - prazi pro, gyrodol 2, dactymor m.m.

Var innom Dyrgo Zoo i dag som har ikke hadde Dactymor. Er det noen som vet hvor jeg får kjøpe medisinen i Oslo? Skulle gjerne hatt medisinen i morgen, finnes det noen søndagsåpne butikker? Betaler gjerne kr 200 er mer hvis noen har litt medisin liggende (fint om dere sender tlf nr på e-post).

Jeg trodde først at jeg hadde Chilodonella, men etter 3 dager med Esha Exit er det ingen bedring. Nå tror det må være Gyrodactylus eller noe lignende, så jeg trenger medisin som inneholder Praziquantel. Satte i kullfilter tidligere i dag, og tenkte å begynne medisinering i morgen.

Jeg har både Dactymor og Gyrodactol liggende, men disse gikk ut på dato 08 2010 og 04 2011.
Tusen takk for svar.

Den blir kanskje litt langt å dra til Nannestad. Det hadde passer bedre hvis noen i Oslo eller Akershus kunne hjelpe meg. Jeg får se det litt an.
Det var tanken :o) Om du ikke får tak i noe nærmere så kan du ha dette i bakhånd.
Har du undersøkt om Aquamanias på Kløfta har noe inne?
EinarB
Den blir kanskje litt langt å dra til Nannestad. Det hadde passer bedre hvis noen i Oslo eller Akershus kunne hjelpe meg. Jeg får se det litt an.

Ligger ikke Nannestad i Akershus lengre? I alle dager, har visst gått glipp av noe. Hehe. Akershus er et stort fylke
Stine Sofie
[QUOTE=EinarB]Den blir kanskje litt langt å dra til Nannestad. Det hadde passer bedre hvis noen i Oslo eller Akershus kunne hjelpe meg. Jeg får se det litt an.

Ligger ikke Nannestad i Akershus lengre? I alle dager, har visst gått glipp av noe. Hehe. Akershus er et stort fylke

Hehe, er ikke Akershus det minste fylket da ? ;o)

Jeg er fra Finnmark. Akershus er på størrelse med en liten kommune der :o)
StineMari aka cara79
Sendt deg mail :o)

Jeg sendt deg en ny e-post i går, venter fortsatt på svar.

Er det noen andre her som som kan selge meg medisin i dag?
Tilfeldig bekjentskap
© Berglind Sandaas
Reklame for plussmedlemskap