Hei,
jeg har opplevd noe rart med to av fiskene mine de siste 2 ukene. Forrige uke så jeg en gul molly ligge dø i plantene. Pustet ikke, gjellene var stille, helt dø. Jeg satt lenge og så på den, for å være sikker på at den faktisk er død. Det var den.
Men jeg ser bort i tre sekunder for å fortelle ei venninne dette, og vips, så er fisken fin og svømmer overalt. Som om ingen ting har skjedd O_o
Og idag, jeg våknet og så at min yndligs sverd-drage ligger i c form, død i steinene. Jeg ble veldig lei meg, for jeg skulle ikke ha fisk den dagen jeg var innom dyrebutikken da jeg kjøpte han. Jeg forelsket meg i han, og vips så er han i min 240 liter Juwel akvarie
Men idag var han død. Samme som med gul molly, han pustet ikke, rørte seg ikke. Jeg så på han lengeee..... Han var erklært død
Snur meg bort i to sekunder for å se på de andre fiskene, og så tilbake til min døde forelskelse.. og vips, der er han oppe og svømmer. SERIØST? Tuller fiskene med meg? Ingen av dem er døde!!!! Er disse sånn tamme fisker? Er det en sykdom? Jeg har ikke forklaring på dette. Har aldri opplevd dette før.. håper noen der ute har en forklaring på dette, hvis ikke.. .. er jeg litt redd for dem nå O_o