Ancistrus
Hei,
jeg merker at hann ancistrusen min har flekker på kroppen som er lysere enn resten av han. Er det normalt? Jeg prøver å ta bilde, men jeg har ikke noe bra kamera, og han liker ikke at jeg tar bilder av han.. Klarer jeg det, skal jeg dele med dere, men før det, kan noen si meg om dette er normalt?
jeg merker at hann ancistrusen min har flekker på kroppen som er lysere enn resten av han. Er det normalt? Jeg prøver å ta bilde, men jeg har ikke noe bra kamera, og han liker ikke at jeg tar bilder av han.. Klarer jeg det, skal jeg dele med dere, men før det, kan noen si meg om dette er normalt?
Postet 21.03.12 kl 11:39
Postet 21.03.12 kl 11:47
Postet 21.03.12 kl 12:06
Sabrina MAncistruser kan ha mange forskjellige nyanser og mønster. De kan også skifte nyanse/mønster etter humøret. Den trenger ikke å være noe, men det er jo veldig vanskelig å si da uten bilde. Oppfører den seg som normalt? Er det andre tegn som kan vise til sykdom?
Den viser ikke at den oppfører seg annerledes da. Den er normal. Kongelig og sinna, men jeg klarte å ta et bilde, vet ikke om det duger... har ikke bra kamera så bildet er tatt med en sony ericcson mobil O_o
Håper ikke han er syk da...
Postet 22.03.12 kl 18:40
tanteHvis det er selve huden som er lysere i flekker er det helt normalt. Men en av mine ancistruser fikk en gang noe som lignet, et tynt slør som lå utenpå huden, det var et bakterieangrep. Du bør se forskjell om det ligger utenpå huden eller om det er huden som er blekere.
Jeg prøver å se men kan nesten ikke se om det er huden eller om det er utenpå...
Postet 22.03.12 kl 18:43
Postet 23.03.12 kl 13:05
Postet 27.03.12 kl 14:10
Postet 27.03.12 kl 15:44
Postet 04.04.12 kl 10:36