Hvidt prikke. får alle fiskene denne??

Tror eg har fått hvidt prikke syke i akvarie. Men det eg syns er rart at det bare er 2 fisker av samme sort som har det. Har 6 av disse. Hvorfor vises det ikke på de andre fiskene i akvarie.
Du vil nok se det på de andre i morgen, litt avhengig av temperatur. Dette sprer seg ekstremt når det først har startet.

Hva slags fisk har du?
Hvilken art har hvitprikk, og hvilke andre arter holder du i karet?

Selv har eg hatt hvitprikk på noen få kardinaltetra. Disse ble raskt avlivet, da eg ikke gadd bruke ressurser på slik fisk. Karet ble aldri behandlet, men alt er i skjønneste orden for det
GlennO
Du vil nok se det på de andre i morgen, litt avhengig av temperatur. Dette sprer seg ekstremt når det først har startet. Hva slags fisk har du?

Er to prakt botia som eg ser det på. Har litt forskjelling. Ikke alt man husker navne på

Sebra fisker 4 stk Sebra ceklider. Siamesiske algeetere. Sjokolade malle. 2 forskjellige Tetra sorter.
Donald
Hvilken art har hvitprikk, og hvilke andre arter holder du i karet? Selv har eg hatt hvitprikk på noen få kardinaltetra. Disse ble raskt avlivet, da eg ikke gadd bruke ressurser på slik fisk. Karet ble aldri behandlet, men alt er i skjønneste orden for det :-)

Praktbotiane er så passa gammel no at de blir nok aldri avlivet.. Men kan ikke se det på noen andre. Har vart i over en dag no. Så er usikker på om eg skal vente litt til. Eller bare kjøre en kur med Esha exit.
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap