Liggeunderlag i bunn av akvariet

Noen som vet om liggeunderlaget fra clas olson er like tryggt å bruke som biltema sitt???
Det er ikke alle akvarie som skal ha underlag. har selv Juwel kar, her skal det ikke være noe underlag.
Jeg tipper du mener oppi karret? I bunnen under sand og stein? Jeg bruker isopor/styropor plater. Det fungerer helt utmerket. Bare putt det i før vannet ellers blir det vrient
Det er et juwel akvarium ja. Kan man ikkje ha beskyttelse i bunn da liksom?Vil ha det under sand og stein, så fiskene kan grave og kose seg. uten at eg trenger å være nærvøs. Har opplevd at bunnglasset har sprukket så nå tar eg ingen sjangser. Isopor
og det der andre, hvor får eg tak i det???
Forsto ikke det var under sand/grusen du skulle ha underlag.Lykke til med oppsettet)
Styropor plater får du tak i i de fleste byggevarehandler. Du trenger ikke tykkere enn ett par cm. Stort sett selger de på 5 cm tykkelse. Men de er lette å dele på langs med en sag. Tror jeg ga rundt 80 kroner for en plate og den dekket hele bunnen på min 530 liter.
Aha. Då prøver eg det siden det er utprøvd og trygt/uten skumle stoffer. Mange takk
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap