Syk eller?

Har aldri opplevd sykdom, så her tror jeg trenger litt hjelp.
La merke til disse prikkene her på bilde.
Jeg har lest en del rundt på forum/nett og kommet frem til at dette må være hvitprikk.
Så jeg har startert med såkalte "varmekuren" (temp 32c i 48 timet). Stopp meg om dette er galt, har litt panikk.
Det er kunn de 3 Praktbotia som har disse prikkene, resten av fiskene er helt fine.

Dette er en Juwel Rio 125 med disse fikene her:
Kardinaltetra "Paracheirodon axelrodi" (16st)
Rødmunntetra "Hemigrammus bleheri" (2st)
L-nummer: L144 "Ancistrus sp. L144" (2st)
Scalare "Pterophyllum scalare" (1st)
Tigerbarbe "Puntius tetrazona" (2st)
Sverddrager "Xiphophorus hellerii" (1st)
Praktbotia "Chromobotia macracanthus" (3st)
Sebrafisk "Danio rerio" (10st)
Sort Krabbe "Parathelphusa convexa" (1st)
Guppy "Poecilia reticulata" (1st)
Platy "Xiphophorus maculatus" (5st)

Er det andre ting jeg bør endre på, kom gjerne med forslag da jeg er litt nybegynner.
Inaktiv bruker
Ser ut som hvitprikk. Ta vannbytte med god slamsuging så kjøerer du en esHa Exit kur.
eller du kan fullføre varmekuren.
Spock
Ser ut som hvitprikk. Ta vannbytte med god slamsuging så kjøerer du en esHa Exit kur. eller du kan fullføre varmekuren.

Jeg fullfører varmekuren og tar et vannbytte, med en god slamsuging imorgen etter jobben. Regner med det går fint?
Jeg har også nettopp bytte den hvite "poly pad" i pumpa, den som satt i var ferdig.
Inaktiv bruker
Det er bedre å kjøre varme metoden til du er sikker på at det ikke er mer igjen av parasittene.
Spock
Det er bedre å kjøre varme metoden til du er sikker på at det ikke er mer igjen av parasittene.

Jepp, det skal jeg.
Skal fisken fores under denne kuren?
Dobbeltsjekk temperaturen med et annet termometer under kuren.