Hansker.. ?
Postet 09.08.13 kl 12:30
Jeg skulle gjerne brukt hansker, (hvis jeg fant lange nok - helt opp til armen) fordi jeg har en slags eksem som blusser opp av akvarievann. Det er en slags eksem jeg fikk etter å ha fått for sterke såper på huden, så det rives opp igjen og blir store sår på tommel-leddene mine. Men jeg vet ikke helt hvor det er logisk å kjøpe så lange hansker :P
Postet 09.08.13 kl 13:17
Nei, jeg gjør ikke det.
Med tanke på hvor mange som har akvarium og stapper henda oppi der daglig, vurderer jeg ikke dette til å være en reell problemstilling. Om man vet man har fiskeTB i akvariet bør man naturligvis være forsiktig, men hvis ikke - ofrer jeg ikke det mange kalorier.
Lange hansker kan antakelig fås tak i via veterinær eller andre som driver med gårdsdrift.
Med tanke på hvor mange som har akvarium og stapper henda oppi der daglig, vurderer jeg ikke dette til å være en reell problemstilling. Om man vet man har fiskeTB i akvariet bør man naturligvis være forsiktig, men hvis ikke - ofrer jeg ikke det mange kalorier.
Lange hansker kan antakelig fås tak i via veterinær eller andre som driver med gårdsdrift.
Postet 09.08.13 kl 13:30
Postet 09.08.13 kl 13:39
Postet 09.08.13 kl 13:55
Postet 09.08.13 kl 14:23
Postet 09.08.13 kl 14:30
Endret: 09.08.13 kl 14:43
Bruker hansker når jeg har sår på hendene samt når det rotes i saltvannskaret da det kan være litt skumle ting og tang der.
På Felleskjøpet kan du få kjøpt slike billige .
De tåler ikke allverden det er så ,men til den prisen gjør det jo ikke så mye. Skal en holde på med steiner osv. så er det lurt å trekke en bomullshanske ( apotek) utenpå.
På Felleskjøpet kan du få kjøpt slike billige .
De tåler ikke allverden det er så ,men til den prisen gjør det jo ikke så mye. Skal en holde på med steiner osv. så er det lurt å trekke en bomullshanske ( apotek) utenpå.
Postet 09.08.13 kl 19:49
Postet 09.08.13 kl 20:51
Postet 09.08.13 kl 21:02
Ja nettopp, hvis en jobber i hagen, med bilen eller hva som helst...smårifter kan oppstå uten at en er klar over det. Eller myggestikk, også en mulig inngangsport for slike aggressive bakterier. Mulig jeg begynner å bli feig på mine gamle dager, men denne bakterien bryr seg visst lite om alderen på sine offer...
Postet 09.08.13 kl 22:03
Postet 09.08.13 kl 23:25