Er ghostfishen min syk?

Jeg har en ghostfish som har fått ett rart hvitt lag på deler av kroppen.jeg trodde den hadde skrapet seg, men jeg ser nå at det er ett slags lag på huden. Kan noen her være så snille å se om de ser hva problemet er, og hva jeg kan gjøre for å få fisken frisk igjen? ? Håper på svar. På forhånd tusen takk!
Chilodonella
Står inne her på forumet om forskjellige sykdommer, å så at denne kanskje kunne være den sykdommen Ghost er smittet av..
Kopierte bare teksten.

Chilodonella:
Dette er en svekkelsesparasitt, som er en såkalt fiskedreper. Denne gjenkjennes ved at fisken får et melkeaktig trekk over kropp og finner, og fisken svømmer urolig. Etter hvert vil dette gå over i mer apatisk og slapp adferd, og finneklemming. Om parasitten får leve lenge nok på fisken, vil den løse opp huden, slik at den blir hengende i filler.

Behandlingsforslag: eSHa Exit, gjerne i kombinasjon med eSHa 2000.k
Tusen takk for svar! Det ser ut som det nok var den sykdommen du nevnte. Det var dessverre forsent, og ghosten døde. Sykt leit igrunn, for den var favoritten. Legger vekk "akvarium- og fiske" interessen en stund nå, for dette var nedtur. Men igjen takk for hjelpen!
Tilfeldig bekjentskap
© Øyvind Sandåker
Reklame for plussmedlemskap