Sort belegg på fisk

Hei.
Jeg har 6 stk cyrtocara moorii, Delfinciklider. Jeg har hatt de i 2 uker, og de var noe redusert når jeg fikk de.
Kjøpte et akvarie som var i gang med filter osv. De førstE dagene slet jeg veldig med utslag på no2, byttet 100l 2 ganger daglig til no2 kom på nullnivå, og siden har den vært fin. Tror det var noe i sanden som gav utslag. Jeg Har ikke kjennskap til denne fisken fra før, så vet ikke hva som er normalt/hvordan de ser ut. Nå er 3 av fiskene blitt veldig mørke, ser ut som et sort belegg på hele kroppen og finnene. Ene av fiskene så jeg nylig ristet på seg (som en våt hund pleier).. De spiser når de får mat.
Har ikke fått målt vannverdiene i dag, men har målt no2 hver dag på null nivå, no 3 har ligget på 10-15 Siste uken.
Ph.8, kh 14, Gh 3 (har i utah ice for å øke gh), temp. 27. Skal måle på nytt snart!
Akvariet er på 250 l, har kun disse fiskene i akvariet, jeg har i fin sand som øker ph/kh, pluss endel planter.
Håper jeg har fått med meg det meste? Her er bilde. [External Image]
Kan de ha blitt mørk i fargen fordi de ikke fikk mat i går? For nå etter jeg matet de har alle normal farge igjen..?
Tilfeldig bekjentskap
© Frode Storheim
Reklame for plussmedlemskap