Usikkerheit rundt denne black ghost fisken

Hei. Eg leitar etter nokon som kanskje veit kva det er med BGen min, og om eg må behandle eller avlive den. Den er ca 40 cm lang og er omplasserings fisk så ukjent alder. Kanskje inne på tredje året nå i følgje gamle eigaren (eg tvilar).. Eg er desverre ikkje kunnskaps rik nok til og kjenne til dette med sjukdommar osv da eg er nokså nybegynner, så håper dykk kan hjelpe meg med og hjelpe ein av mine favoritt fiskar. Det har vore nye fiskar med den, men dei andre ser friske ut. Kjøpte denne, L236 (trur eg den heitar) samt 10 kardinal tetra den 31. Januar 2022. Denne og L fisken sto saman før eg flytta dei saman med tetraene som kom saman med gibbicepsen og kuhlii ålane. Ynskjar ikkje spørsmål eller såkalla hjelp om anna enn helsa til denne fisken, slik att eg kan hjelpe den vidare.
Plussmedlem
Hei.

Kan du beskrive den dingsen som sitter på fisken litt nærmere? Jeg greier ikke se hva det er ut i fra bildene.

Ser det ut som et sår, er det et manglende skjell eller flytter den på seg slik at det kanskje er fiskelus eller en annen utvendig parasitt?
Hvordan virker fiskens allmenntilstand? Spiser den som den bruker? Er den i normal aktivitet ellers?

Lurer på om det er elektriske sensorer du ser..

Den er elektrisk. Plasseringene passer med sensorer.. Kansje dem blir mere synlig med tiden..

Har den merkene på begge sider..?

Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap