Sandfilter - noen som vet hvor?

Noen som vet om en butikk i nærheten (Norge, Sverige, Danmark) som skaffer denne??

kan du ikke bare bestille derfra???
Høyer'n
kan du ikke bare bestille derfra???

Dersom jeg ønsket å bestille derfra, så hadde jeg kanskje ikke lagt ut spørsmålet?

Ønsker å snakke direkte med de som selger det, og ønsker også om mulig å se filteret IRL før jeg evt handler.
Her er en på et annet forum som bruker dette,du kan jo høre hvor han fikk tak i sitt.
Den "nærmeste" jeg har funnet er aquatics-online.co.uk/Z376133.asp men de selger bare den minste. (Rainbow Lifegard Fluidized Bed FB300 £67.99) Der har de også Deltec sitt sandfilter som du får kjøpe hos cichlideCentret.biz som "Deltec fosfatfilter FR 509 1000l". Så får man tømme ut fosfatfiltret å fylle det med sand.
Koster ca 1000 kr.
Kristian Baldejera, diskusoppdretteren på Mortensrud i Oslo, selger slike sandfilter som ligner veldig på det du linker til.

Ta en titt på : http://www.eradiscus.no/pris_filter.htm
En som selger diskuser i oslo-han selger også disse sandfiltrene-husker i navnet i farten. Var "diskus" Kai som tipset meg om han selgeren(at han hadde diskuser).
Han hadde nettopp begynt med å selge disse sandfiltrene.
Det er jo akkurat det jeg skriver i innlegget over ditt
Han heter Kristian, og driver med oppdrett av diskus hovedsaklig. Men sånn litt for moro skyld på si, oppdretter han også Corydoras Sterbai. Jeg har kjøpt 12 av mine av han

Ken Myrseth
En som selger diskuser i oslo-han selger også disse sandfiltrene-husker i navnet i farten. Var "diskus" Kai som tipset meg om han selgeren(at han hadde diskuser). Han hadde nettopp begynt med å selge disse sandfiltrene.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap