2 mndr med Co2

Tenkte bare jeg måtte legge inn et før og nå bilde, er smålig imponert over hva Co2 kan gjøre med plantene, i den anledning skal jeg sette opp et 112 liters plantekar i løpet av kort tid, må bare vente på alt stæsje som skal oppi der.
oi!! men, jeg har ikke råd til et sånn co2 sett da.. funker d med luftpumpe og luftstein ? er jo oksygen d å
Guppy ;)
oi!! men, jeg har ikke råd til et sånn co2 sett da.. funker d med luftpumpe og luftstein ? er jo oksygen d å :)


Du blander nok kortene her en luftpumpe tilsetter O2 ikke Co2.

Det var da enda godt at du satt inn den bakgrunnen DDDD

Vakkert er det blitt!
Geir Kristiansen
Det var da enda godt at du satt inn den bakgrunnen :-DDDDD Vakkert er det blitt!


He,he, har tenkt på det der. Får jo 4 VF discus for den bakrunn)
Det ble flott, Bengt Særlig misunnelig er jeg på de store flotte Echinodorus'ene du har fått til der nå

De sverdplantene er enorme, har måtte fjerne de største bladene. Nå er det første gang jeg har rubin varianten blir bare rødspettet, skal kanskje være sånn for alt jeg vet (eller ikke vet) Egentlig ganske genialt med Co2, folk snakker om oppforingskar til fisk. Har du noen planter som hangler litt fra et annet kar, er det bare å peise de oppi, en 2-3 uker, så voila.
CO2 trenger ikke å koste så mye.

Billigste løsningen er en tom brusflaske, silikonlim, slange og brusestein

Hagen Nutrafin CO2 koster 3-400 kroner og inneholder både flaske, slange og diffuser. Denne er nokså effektiv.

Sats lager du selv, med sukker, gjær og vann

--

Virkelig flotte planter, Bengt!
Hvor lenge hadde du hatt plantene før du satte på CO2?
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA 2012
Reklame for plussmedlemskap