Hva trengs for å gjøre 70- liter om til saltvann?

Jeg har et 70 liters akvarium som står tomt nå etter at vi har kjøpt et på 170 liter.Det jeg lurte på var om jeg kan gjøre det på 70 liter om til et saltvanns akvarium. I tilfelle , hva må til da,tenker på pumpe og slikt? Noen som har noen svar.
trenger ikke noe hjelp,vi har funnet ut at vi skal ha det til freskvann alikevel,tror vi kommer til å kjøpe noe små fisk som kan bo idet.
Syntes du tok ett fornuftig valg
Saltvann er jo kjempe intressant da, men 70 liter er kanskje i minste laget. Får jeg god råd, eller får spart litt penger vil jeg kjøpe saltvann også.....

Må bare nevne,
både på Dahls i Moss og på Jan Holt i Oslo har de små saltvannskar.

Tror de ligger på ca 40 liter.
Jeg har et 72 liters akvarium med sommerfuglciklider, og de synes jeg er kjempeinteressante og vakre små fisk som passer perfekt i et kar av den størrelsen. Ta en titt på de små dvergciklidene neste gang du er ute for å handle fisk...
MC Darup
Må bare nevne, både på Dahls i Moss og på Jan Holt i Oslo har de små saltvannskar. Tror de ligger på ca 40 liter.

Jeg vet det, har sett på det hos thor flere ganger..... jeg sier ikke at det ikke går ann å ha lite saltvannskar, men det lønner seg og kjøpe et med litt str på.....tror du skjønner poenget mitt, men ville presisere at man kan ha 40 l saltvann også!!!
jeg ville aldri hatt saltvanns kar som er mindre enn 100liter.. er jo mange av proffene som ser på det som en utfordring og ha så lite saltvanns kar som muligt dvs mindre enn 100liter
Eika
jeg ville aldri hatt saltvanns kar som er mindre enn 100liter.. er jo mange av proffene som ser på det som en utfordring og ha så lite saltvanns kar som muligt dvs mindre enn 100liter

Takk! jo større jo bedre...
Tilfeldig bekjentskap
© Liz Helen
Reklame for plussmedlemskap