Lim i tape
Postet 30.10.06 kl 17:30
Postet 30.10.06 kl 19:38
Postet 30.10.06 kl 19:55
Det er et par av hjørnene i dekkglaset som skal tettes. Med vinduene så mener jeg våre vinduer ut mot den store verden. Stuevinduene dugger en smule pga. høy luftfuktighet i rommet... Bor i sokkel og den er rimelig tett. Utbedringer er planlagt...
Men som Alexander sier jeg trenger jo ikke bruke gaffa, jeg er bare vant til at den funker til alt....
Men som Alexander sier jeg trenger jo ikke bruke gaffa, jeg er bare vant til at den funker til alt....
Postet 30.10.06 kl 20:08
Du vil ikke bare skjære nytt dekk glass? Men hullene rundt slanger osv må jo tettes vist det blir for mye dugg på vinduene. Jeg kjenner problemet. Og det bør jo helst være penest mulig også! Men tapen funker sikker den, bare det ikke drypper lim ned i akvariet når denne begynner å bli litt varm.
Ideen er jo da å dekke limflaten som er ned mot vannet med plastfolie, og bare ha lim der det skal festet til akvarie, eller rammen. Åssen akvarie er det?
Ideen er jo da å dekke limflaten som er ned mot vannet med plastfolie, og bare ha lim der det skal festet til akvarie, eller rammen. Åssen akvarie er det?
Postet 30.10.06 kl 20:15
Postet 30.10.06 kl 20:26
Postet 30.10.06 kl 20:44