Beste nettbutikk ?

Hvilken nettbutikk er den beste, hvor man får gode priser og seriøs behandling..?
Det er mer snakk om smak og behang, og hvilke merker en ønsker, enn resten

Selv har jeg uten tvil best erfaringer med Tropefisk.no, her er det varer jeg ønsker, og en service som en skal leite lenge etter. Dette er i alle fall butikken som ser flest av mine nett-kroner på akvafronten
oki....takk....skal handle inn endel ting og tang til mitt akvarium som er under planlegging og bygging.

Greit å få litt tips så man vet hvor man kan møte seriøse folk , som også kan gi seriøse forslag på ymse ting
Jeg har veldig god erfaring med Webzoo. Jeg har ikke hatt behov for personlig betjening, så jeg kjenner ikke hvordan kvaliteten på dette er. Men de har veldig gode priser og veldig rask levering. Jeg legger definitivt igjen flest penger i denne butikken
Jeg er enig med Frank Angell.

Jeg har prøvd flere nettbutikker, og den absolutt beste etter min mening er Tropefisk.

De er utrolig bra på service. Sender du en mail med forespørsler,så får du kjapt svar.

Desuten har de det jeg skal ha.
Riktig sted å gå er dahsldyrerike i moss.
Kunskapen hos folkene der er unik og prisene er blandt de rimeligeste i landet. (utkonkurerer de nettbutikkene som er nevnt her på pris på det meste)

De har ingen nettbutikk, men gå inn på www.dahlsdyrerike.no for kontakt info, de sender det meste over hele landet.
Inaktiv bruker
Tropefisk og Dahls dyrerike helt klart.

/jan
Kan også trekke frem karolin.no
Dette er en butikk mange skryter mye av, har selv ikke handlet mye der.
Fordelen med karolin, er at om en forskuddsbetaler, sender hun fraktfritt (gjelder selvsagt inne akvarer, grus og andre grisetunge ting).
Hun er også meget rask med å sende varene dine
Tropefisk er en meget bra butikk. Vannvittig god service, og gode priser. Er en østfolding og skal ha saker og ting der og da, holder Tor butikken åpen for vanlig "over-disken salg" også. (og den sedvanlige kaffekoppen med dertil prat) Ellers er Dahls dyrerike i Moss også et bra sted å legge igjen pengene sine. På enkelte produkter er de milevis unna normale priser. f.eks 160 liters helglass fra Hagen til 780 kr. Det klarer snaut nok svenskene å konkurrere mot.
Etter min mening er Webzoo den beste og akvasia.no den værste! Har bestilt fra akvasia 3 - 4 ganger og alle gangene har minst ett av produktene vært feil type. De gidder heller ikke å gjøre opp for seg. Møkkafolk
Det er flere som er bra, men på hver sin måte
Men på super-hyggelig kundeservice er det vel ikke mange som slår
www.tropefisk.no Jeg liker dessuten veldig godt merkevarene han fører der, bl.a. på akvarier! Jeg kjøper helst Akvastabil og Aqualine, og det er det han har. Men han har også masse flotte merkevarer som f.eks. JBL og andre jeg er begeistret for..

Polske mambojambo produserte akvarier er jeg ikke så begeistret for... så da passer Tropefisk sitt utvalg perfekt.

Jeg har handlet hos alle de norske akvarienettbutikkene, og jeg liker også prisene hos Webzoo. De har også mange gode merkevarer, men på selve akvariene kunne de kanskje med fordel fått noen mer solide merkevarer? Smak og behag kanskje, men det er bare min mening. Men øvrig vareutvalg er bra, og de har meget gode priser. Skal du sjekke pris, sjekk der først
molle
DAHLS DYRERIKE-MOSS

Men dette er vel ikke en nettbutikk, som det her etterspørres?
Jeg vil også trekke fram aquamanias.no. Gode priser og virkelig serviceminded.
Inaktiv bruker
Nei,,det var det jo ikke,,,,
Frank Angell
[QUOTE=molle]DAHLS DYRERIKE-MOSS

Men dette er vel ikke en nettbutikk, som det her etterspørres?

Men all reklame, er jo god reklame......
Er utrolig fornøyd med servicen til [URL=null]www.webzoo.no[/URL].
Fikk trøbbel med en varmekolbe jeg handlet, ingen problemer. Gode priser og rask leveranse.
Akvasia
Fikk min leveranse fra Akvasia.no i dag. Gledet meg skikkelig da jeg skulle sette i gang med bakgrunn til to nye akvarier. Hadde bl.a bestilt silikon til montering av back-to-nature slimline, og sugekopper til å feste mosevegg. Men gleden ble fort snudd til irritasjon da jeg oppdagt at silikonen hadde utløpsdato 01/04-09. Så hadde jeg bestilt 5 pakker à 2 stk sugekopper, men det som ble lever var 5 enkle sugekopper. Ringte sporenstreks til Akvasia, og fikk beskjed at jeg skulle sjekke om silikonen var klumpete, for om den ikke var det kunne jeg jo bare bruke den. Gleder meg virkelig til å sjekke.... Ringte så opp igjen for å nevne dette med sugekoppene ett minutt senere, men da var det ingen som tok tlf. Og det har det heller ikke vært siden. Nå har jeg sendt mail, og håper VIRKELIG de tar kontakt. Føler meg snytt og lurt nå. Det er ufattelig dårlig kundeservice.

(Kjenner det koker innvendig nå)

Så jeg kan hvertfall si at Akvasia.no IKKE er min favoritt nettbutikk!!
Har handlet fra flere nettbutikker og har ikke noe negativt og si om noen.Har positive erfaringer fra Tropefisk, Webzoo, Aquamanias og Akvasia. Vil kansje gi Webzoo en ekstra tommel opp. Bestilte denne co2 kofferten startsett. Dem ringte meg og spurte om hvor stort kar jeg hadde. og da gjorde han om bestillingen så den passet mitt akvarie bedre. Fikk også en 2kg flaske i stedet. Var kjempehyggelig og vi satt i tlf og pratet fisk i nesten en time.
Inaktiv bruker
Jeg liker Tropefisk og Aquamanias, godt utvalg hos begge, og Aquamanias scorer godt med tanke på lav pris. Minuset med aquamanias er at det er få produkter det er beskrivelse på, og er det det så står det på engelsk.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap