Hvilken Co2 diffusor/reaktor skal jeg kjøpe?

Hei! Skal kjøpe meg en Co2 reaktor/diffusor og lurer på hvilken type jeg skal kjøpe. Den burde helst ikke være så stor og ikke koste skjorta.

Takker for alle svar!
Har nettopp bestilt den lille reaktoren fra JBL, men den har ikke kommet enda. Denne skal være skikkelig god, den kan du også regulere størrelsen på ved å fjerne/legge til ledd. Kommer til å koste ca. 300 kroner. Har også den håndblåste diffusoren fra Elos, men denne har ikke kommet opp enda, så jeg vet ikke hvordan den fungerer. Denne er jo en hel del dyrere, men sinnsykt lekker.
Takk for tipset! Prisen må være max 300kroner og litt lett å få tak i. Noen som har tips til hvordan jeg kan lage en så hadde det vært kjekt!
Det var en ganske god oppskrift på DIY reaktor på nettet en plass, men jeg kan ikke finne den, kanskje noen andre som husker?

Aqua Beetle C02 diffuser er meget lekker, men det spørs jo hvilket kar den skal stå i.

Sindre legg ut linkene til JBL- og Elosdiffusoren
Jeg har kjøpt elos diffusoren i ett helt sett på dyrebutikken, der har jeg også bestilt JBL sin bare for å teste. Men her er hvertfall link til elos diffusoren, til den andre finner jeg ikke.

Elos Diffusor

Hele settet (set A)
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap