Ny varmekolbe ruster inni!

Jeg fikk Eheim varmekolbe med på kjøpet da jeg kjøpte akvarie til min datter.
Hver gang vi har byttet vann, så har vi trukket ut kontakten til varmekolben før vi satte igang.
Nå ser jeg at den er blitt rustet inni, ved bunnen. Det må vel bety at den ikke er tett? Jeg ser ikke noe vann inni, og heller ingen skader på glasset. Siden det står at den er "fully submissable", så burde den vel være trygg?
Vet ikke om jeg tør å sette den på i kveld :S
ooops! stavefeil... Det skulle være "fully submersible"


Fint om noen har råd til meg.
Tror jeg ville kjøpt meg ny kolbe.

Jeg liker godt http://www.webzoo.net/site/maler/x/default.asp?case_vis=produktutlistning&HKatID=29&katID=64]Tronic sine.

Har byttet ut mine gamle greier fra brukte akvariekjøp og gått til anskaffelse av disse. De er behagelige å stille på og virker trygge.
hmmm
Ok.. Den må kasseres, altså...
Da kommer jeg til å bytte den. Det er vel en eller annen form for garanti på den, tenker jeg.
Takk for svar
For en varmekolbe er det to års garanti.
Ja, da burde det iallefall gå.
Hvis ikke, så får jeg gå for Tronic. Så nettopp på dem. Ser bra ut!
Takk for tipsene.
Både Tronic og Jager har gode kolber. Selv foretrekker jeg Jager, da jeg har to Tronic som begge har noe kondens inne i seg.
Det skal sies at denne kondensen kom raskt, og har ikke endret seg\ påvirket varmekolben noe som helst på ett par år.

Av alle de merkene jeg har testet, er i alle fall dette merker jeg vet jeg blir å kjøpe mer av
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap