eheim pro 2 2028

hei noken so he peil på ca pris på den "bøtta" på 2028. då meina ej sjølve ytterdelen, altså "bøtta" uten toppen. lurer på et kar som d følger med ei sann med sprukken bunn. frank?? :p
Stian Salvik
3.269,00kr på www.tropefisk.no


Det var da svært når man kan få hele filteret fra Danmark for 1500,- danske inklusiv filtermedia.

kanskje en liten trykkleif
emm kun for den ytterste delen?? bestilte nettop ei nye pro 3 2080 til 3100 + filtermatriale da...
Bøtta har art. nr 7676020 fra Eheim. Jeg har oppfattet det slik at denne selges uten klipsene, men med knotter under og skinnene på hjørnene.

Prisen på denne er nok for de fleste såpass gærn, at de velger å kjøpe det hele nytt fra bunnen av.
Du bør beregne at denne kommer på ca 7-800 eller mer, inkl frakt.
Jeg hadde nok leitet etter en brukt 2228\2028, eller satset på nytt.

Har forøvrig ikke sett denne saken i løssalg i Norge, Sverige eller Danmark...

Om du velger å kjøpe nytt i stedet, skulle det ikke være noe problem å få solgt pumpehodet, dersom dette med pakninger er OK (jeg er bla interessert)
600 kr m porto.. e den verdt d? webzoo kunne skaffe.
600 inkl frakt er billigere enn fra utlandet

Eheimparts (Am. reservedelelager) tar ikke mindre enn 110,46(!!)$ for denne bøtta.

Om det er verdt det? Tja, om resten av filteret er i toppform, blir det jo billigere enn en helt ny. Vesentlig billigere.

Siden deler er så jæ... dyre, hadde jeg selv vurdert;
Har jeg råd til å kjøpe en helt ny? Om ja, er det deler fra den med ødelagt bøtte som kan brukes en gang senere?
Hadde jeg råd, ville jeg kjøpt ny fra scratch, og brukt det gamle hodet på den nye bøtta. Du har da ett nesten komplett filter liggende på lur, om noe senere skulle ryke.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap