Oppheng og filter til pumpe og varmekolbe?

Jeg fikk nylig en pumpe og varmekolbe, men det fulgte ikke med noen form for oppheng.
Kolben er av merket akvastabil og det eneste av informasjon på denne er
230V~25 W
Type AT16AA
Für Wassermenge von 12 l - 80 l
Det ligner ganske på . Jeg trenger da ikke kolben, bare oppheng. Kan det kjøpes noen plass?

I tillegg mangler jeg oppheng og filtermaterialie til Fluval 2 plus. Muligens en ganske gammel model. Av informasjon på denne er:
C-35033
AC 230-240V 50Hz
IPX8
TF 35 grader C
Askoll
07/04
6W
Hjalp dette noe i det hele tatt? Link til nettbutikker med disse tingene er sterkt ønskelig, om mulig.
Du kan jo kjøpe nye sugekopper? Det måtte jeg når jeg fikk en brukt varmekolbe.
Sugekopper hjelper ikke stort, om en ikke har noe å feste disse på.

Jeg kjenner ikke til å ha sett det delene du spør etter i noen nettbutikker. Tviler på at dette er ting som er lette å få tak i, men alt går om en møter den rette service.

Dette er hva jeg ville gjort:
- Kontaktet velrenomerte nettbutikker som har hele varer av samme produsent. Hør med de om de kan skaffe disse delene.
- Annonsert etter delene under kjøp og salg. Det kan godt være at noen har disse liggende uten å bruke de, og kan avse de for en grei penge
Joda, Frank
Det finnes alt mulig av nyttige duppeditter (unyttige også)...
Hos tropefisk.no har de sugekopper med store elastiske ringer som burde kunne holde til en varmekolbe hvis man kjøper to Jeg har slike selv. Tror det er nr to ovenfra som har passende diameter på ringen Ser forresten også at de har fluval-sugekopper, men vet ikke hva de passer til...
Her er filterholder med sugekopper.
Som filtermateriale, ville jeg bare brukt vanlig blåsvamp.

Der ble jo brukeren god hjulpet Tror kanskje at de festene til slange (16mm) kan brukes til akvastabilkolbene også.
Du får måle å se hvor tykk din er, Hannisj. Har ingen slike kolber igjen selv, og kan derfor ikke si noe mer eksakt enn dette
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap