58 watts blått lys

noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? dyrebutikkene jeg har snakket med var ikke så interessert i å bestille inn en hel pakke bare fordi jeg trengte et rør....
må være helt blått..
Hei.Jeg har et som heter moonlight og det får du kjøpt på aqua zoo på kilden på nordås.Vet ikke om det er blått nok for deg,du kan jo kikke i profilen min og se hvordan det ser ut..lykke til..
Osram har rør som er helt blå, i denne størrelsen, om jeg ikke husker feil
JBL har dette røret som også er blått, i 58W ; JBL Solar Marin blue

Desverre er det så som så med utvalget av moonlight i denne størrelsen her til landt.
I Danmark har de på ciklidesenteret dette røret (JBL), til en pris på 210 danske. Det er mao ganske dyrt om du skal ha bare ett rør, pga frakt og toll. (du kommer trolig under 200-grensen, men ta det med i regnestykket likevel)
Osram hadde ikke. De har jeg sendt mail til. Da måtte jeg gå til en grossist. De kunne bare bestille fra tyskland og bare hele pakker med mange rør. Men har ikke hørt på nordås. Kan ringe de imorgen å høre. Takk for svar
men er JBL sitt rør like blått som 67 fargen til osram?
Det skal være temmelig lite forskjell mellom de ulike blå rørene, enten det er Osram, Phillips, Hagen eller JBL som produserer disse
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap