Sikkert dumt spørsmål men...

jeg har rota bort sugekopp-opphenget til varmekolben i sommer, og pga temperaturen må jeg begynne å bruke den igjen. Har lagt den delvis ned bakerst i karet nå og lurer på om det er noe risiko iom at den ligger inntil glassveggen? Så plutselig for meg ett senario med at glasset ikke tålte varmen også "sprekk" !!
Glasset vil jo kjøles ned av vannet, så det er ikke noe problem i det hele tatt. Værre er det at kolben kan skades om en større fisk klasker til denne, når den ikke er festet på riktig måte.

Er det bare sugekoppene som er borte, eller hele festet? Hvilken kolbe er det snakk om?
Hele festet gitt! Skjønner ikke hvor det kan ha gjort av seg ! Men har ingen store fisk da,og har satt den bak en rot så den ligger/står stødig. Det er en Jäger 300w . Regner med jeg kan få kjøpe ett nytt feste?
Det er så deilig å se at det ikke bare er meg som roter vekk ting Fant både det ene og det andre her om dagen, blandt annet 10 kg røtter, og 10L bøtta mi med gips\ magnesiummix

Mener at denne saken Tropefisk har, skal passe, selv om det er til "feil" merke
He he er nok ikke bare deg nei hehe så vidt jeg fant varmekolben! Ja den så lur ut! Spørs om jeg må skaffe en slik en, for all enkelthets skyld!
Frank Angell
blandt annet 10 kg røtter


BTW..koss klar du å "rot bort" 10 liter med røtter :P hehehe! E itj bare nå man miste bak sofan!
Den var havnet i boden, sammen med 8-10 malingsbøtter i samme størrelse :p
Hadde drevet å malt noe, og vet at jeg stressa som fy når jeg rydda. Tenkte at den kunne være i den stabelen, men fant ut at jeg ikke kunne være så spik, spenna gæærn... Vel, det ble jo til de grader motbevist :p
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap