hva er dette for en luftpumpe? bilde

hva er det blåe svampelignende?[External Image]
Følger med billig-kar fra Europris, Netthandelen etc. Det er ikke en luftpumpe, men en filterpumpe med morsom boble-effekt.
hva er dette for en luftpumpe?
Hei.Det er en liten pumpe til et kar på ca 10-12l og det er mest sannsynlig blåsvamp du ser..mvh Frank
filterpumpe? hvor kommer boblene fra da?
naits
filterpumpe? hvor kommer boblene fra da?

Dette luftdrevne svampefilteret er koblet til en luftpumpe via en lufteslange.
Pumpen står utenfor karet, av naturlige grunner

Ikke verken en spesielt effektiv, eller stille måte å filtrere vannet på
Kesol
Følger med billig-kar fra Europris, Netthandelen etc. Det er ikke en luftpumpe, men en filterpumpe med morsom boble-effekt. :)

Europris? Har de dette på europris??? Jeg er jo naboen til den butikken ;P -Ja, gangavstand, altså... Da må jeg løpe avsted og se om jeg finner det...
Inaktiv bruker
Nei Aggi :p Tror nok kesol mente bunnpris
Ta deg en tur uansett du Aggi. Europris i Fredrikstad har iallefall akvarium. Om kvaliteten er særlig mye å skryte av tør jeg ikke si noe om da.
bunnpris??

set på reklame men aldri sett butikken in real.
aarrrgh, jeg har trålet byen rundt etter disse små karrene! nå hadde jeg lagt alt bak meg og plutselig kommer det frem igjen!! damn you bottomprice!
Denne luftpumpa fra netthandelen, er det nok luftstrøm i den til å forgreine til 2 ladninger med artemia? Altså ikke til karet, men kun til artemia?
Bob-bob.... Svært usikker på om den kan håndtere mer enn en klekker, men det er jo lov å prøve
Skal faktisk prøve... men en klekker klarer den ihvertfall... Da slipper jeg å ha dette på kjøkkenet. Kan heller ha det på badet, som en gammel sjokolade ;P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap