newjet 3000......

er en newjet 3000 verdt 500kr ?? Siden den tar 1500-3000L\h og en løftehøyde på 2,3m budet det vel være en ganske bra pris eller??

(stemmer infoen om den? , og finnes det andre tilsvarende produkter som er i samme prisklasse som heller burde velges??
Veit ikke åssen denne er, men her har du noen andre du kan se på også.

Kraftigste her tar 10.000lt. aldri prøvd noen av disse, men samme prisklasse som den du har kikket på på den som tar 4000lt
newjet er jo ikke bare en sirkulasjonspumpe men kan også brukes til sump! som jeg også har tenkt til!

en sammenliknbar pumpe er vell Aqua-Medic Oceanrunner 1200 som ikke er i nærheten av samme kapasitet, til samme pris... så jeg tenker vell at det er godt kjøp... eller?
Husk at det er store kvalitetsforskjeller mellom merkene. Det er ikke mulig å sammenligne kvaliteten på NJ med aquamedic, når en sammenligner pris.

Syntes prisen på pumpa er ganske stiv, siden dette er en relativt billig pumpe i utgangspunktet.
Jeg har et par new-jet pumper til saltvannet, og jeg er kjempefornøyd med dem. Deilig å kunne justere litt også. Særlig den som er retur fra sumpen og opp i hovedkaret.
takk for svar folkens! blir nokk ikke til at jeg kjøper den av han karen siden den bare koster 200kr mer i butikk, og der får mn med garanti! (Har egentlig mest lyst på Einheim tyske kvalitet vet dere :P ....... men det er jo også en prisklasse opp )
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap