Bilder av kar, før og etter T5

Orket ikke lete så jeg bare spør.

Men har noen her bilder av et kar før og etter, med t5 rør og t8 rør??
Tja, det er ikke alt som kommer like godt frem på bilder, med alle kameraer.

Her er tre bilder av samme kar.
Bilde 1 viser karet med 1*39W T5.
Bilde 2 viser samme kar, med 1*30W T8
Bilde 3 viser kombinasjonen.

Var det planteveksten du skulle sett, kan du komme innom Det vokser så en ser forskjell mellom morgen og kveld

Bildekvaliteten er sikkert bob-bob, bildene er tatt akkurat nå, og ikke sett på engang før de ble postet

Bildekvaliteten her var litt bob-bob ja Frank...haha... Hvor er bildene egentlig?

RED: Der var de ja Enten har du vært inne å lagt de til i etterkant, ellers skjedde det noe feil første gang jeg var inne i tråden - for der var det bare tekst, og ikke bilder
Javierblitthekta
Bildekvaliteten her var litt bob-bob ja Frank...haha... Hvor er bildene egentlig? :-)
Vises da på min skjerm
Ser at innstillingene på kameraet ikke på noen som helst måte gjengir det faktiske forholdet i karet.
Frank Angell
[QUOTE=Javierblitthekta]Bildekvaliteten her var litt bob-bob ja Frank...haha... Hvor er bildene egentlig? :-)
Vises da på min skjerm
Ser at innstillingene på kameraet ikke på noen som helst måte gjengir det faktiske forholdet i karet.
Tror noe muffens er ute å sykler i kveld

Har ikke endret innlegget, men tror du fasken ikke bildene kom med i neste innlegg fra meg også... Mystifisktisk
Frank Angell
Tja, det er ikke alt som kommer like godt frem på bilder, med alle kameraer. Her er tre bilder av samme kar. Bilde 1 viser karet med 1*39W T5. Bilde 2 viser samme kar, med 1*30W T8 Bilde 3 viser kombinasjonen. Var det planteveksten du skulle sett, kan du komme innom ;) Det vokser så en ser forskjell mellom morgen og kveld ;) Bildekvaliteten er sikkert bob-bob, bildene er tatt akkurat nå, og ikke sett på engang før de ble postet ;)


Veldig kult da ville gjerne kommet innom og tittet en dag ja=) Hehe hvis det er greit, men blir vel ikke med det første:P

Men da så jeg litt iallefall angående forskjellen

Takk
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap