co2 knuser

vilke type co2 boble knuser er best?
har en slags vifte som co2 gassen går inn i å knuser boblene men den går fort tett. har nå skaffet meg en slags stige som boblene går inn i og klatrer opp å blir mindre å mindre når de går oppover er ikke helt fornøyd med detn heller synes det er mye co2 som går til spille.
er det noen som har et forslag på en type som knuser boblene og klarer å holde co2`n lengst mulig i vannet slik at det ikke går så mye til spille?

Du må nok spe på med opplysninger slik at vi vet hvor lista skal settes. En Dupla S reaktor med påmontert sirkulasjonspumpe vil oppløse nesten all CO2. Dette vil koste deg 1500,- kroner.

Hva er behovet?, Hvor stort kar?, Hvor mye CO2?, Trykkflaske eller satsdunk?
Geir Kristiansen
Du må nok spe på med opplysninger slik at vi vet hvor lista skal settes. En Dupla S reaktor med påmontert sirkulasjonspumpe vil oppløse nesten all CO2. Dette vil koste deg 1500,- kroner. Hva er behovet?, Hvor stort kar?, Hvor mye CO2?, Trykkflaske eller satsdunk?

akvariet er 240l 2,T8 fra hagen på 40 w og 2,T5 på 39 w dette er et plante akvarium med co2 trykkflaske. synes mye av co2`n går til spille i de reaktorene jeg har nevnt tidligere. ca 1 dråpe co2 i sekundet.

Jeg er ikke i tvil om at jeg ville ha valgt Dupla S reaktoren. Om ikke du ikke går for den største så har de en mindre. En annen sak er at S'en kan stå i mye større kar slik at den kan vokse med behovet.

Er en fordel om reaktoren står på yttersiden av karret. Ikke noe pent med et plantekar der reaktoren vises.

Geir Kristiansen
Jeg er ikke i tvil om at jeg ville ha valgt Dupla S reaktoren. Om ikke du ikke går for den største så har de en mindre. En annen sak er at S'en kan stå i mye større kar slik at den kan vokse med behovet. Er en fordel om reaktoren står på yttersiden av karret. Ikke noe pent med et plantekar der reaktoren vises.

oki tusen takk for flott svar.
får spare litt da skjønner jeg
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap