Erfaringer med flora set belysning for takmontering?

Vurderer å skaffe meg følgende:

takmontert belysning

Jeg tenker på å montere denne så den henger over et Jebo salongbord akvarie da disse har stusselige 6x8watts lysrør og det er ikke mye plantevekst man får av det. Jeg skal samtidig bruke lampen i linken over som arbeidslys mens jeg sitter med skolearbeid (hvorvidt det er bra arbeidlys eller ikke bryr meg midt oppi der sola aldri skinner da dette bare blir sagt for å rettferdiggjøre mer utgifter til akvarium :P)

Men spørsmålet blir da som teksten sier,er det noen som har erfaringer med dette produktet? Om noen har noen formeninger så vil jeg gjerne høre dem og
*bump*


Ingen som har noen formening? All synsing med litt begrunnelse blir mottatt med et smil
jeg har sett dem,aquamainas bruker de selv i noen plante akvarier,og plantene der ser da riktig fine ut men utover det kan jeg ikke kommentere de,vurderer å kjøpe inn en sånn til bonzai`n min (litt off topic men pytt) :p
Det var bra info det da

Lover hvertfall bra for min del, men vet du om de brukte 1 eller flere til de plantekarene?
*tenke* lurer på om han brukte 3,husker ikke helt.. men de akvariene der er ganske store og da. ikke noe nano akvarie
hmm høres lovende ut. Tror hvertfall det da vil kunne holde siden det er hvertfall litt lys i karet fra før. Muligens AF`s leksikon i egen person kunne kommet med en vurdering også? (Frank :P)
Dette er noe en del bruker i stedet for HQI over rene plantekar, rett å slett på grunn av pris på både lampe og pærer.

Skal selv mest sannsynlig ha en slik over ett planlagt kar som trenger hengelys
Blir det HQI, blir det hjemmelaget sådann.... Er ikke så dyrt for forkoblinger at en ikke kan lage dette selv
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap