Redd for en lekkasje?

Jeg hadde nylig bursdag, og fikk da et gavekort til all "guttungers" lekebutikk, nemlig Clas Olson. Og som den trofaste Clas Ohlson-tilhenger jeg er, var det bare å sette seg ned med gamle-testamentet (eller katalogen som normale mennesker ville kalt det. Biltemakatalogen betegnes forøvrig som Bibelen her i huset....) På jakt tter en morsom gadget kom jeg over denne smarte dupeditten. Og dermed blir det tur på Clas Ohlson i morgen. Dette må jo sjekkes ut. Ikke det at jeg sover dårlig om natta, men en tenker jo innimellom på hva som kan skje om et av mine 15 kar plutselig får lyst til å begynne å lekke. Eller en utvendig pumpe for den saks skyld.....
Smart!
Men hva om du søler bittelitt vann da? noe som man vell alltid gjør når man skifter vann. Pipern da og?
Vet du hvor mye vann den må stå nedsenket i før alarmen går?
I denne tråden er det en lignende sak, som krever ett ganske vått antall liter vann, før den vil utløses.
Såpass mange vil jeg påstå at jeg heller sover meg ferdig den natta det skjer uvitende om at det er klissevått, og heller blir våt på beina når jeg står opp
den kommer i hus i morgen, så det skal sjekkes grundig......
Laget en liten produktomtale av den her
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap