Noen gode forslag til feste av lysamatur i reol?

Er der noen som har forslag til å feste lysamaturen i reolen? se vedlagt bilde.
Har selv ett firkantrør av aluminium som rørene er festet på. Disse igjen er festet på litt nylon (gammel skjærefjøl), og kan skyves frem og tilbake etter hva som er behøvelig.

På disse firkantrørene har jeg enkelt og greit festet ett par platebiter av syrefast stål (det jeg hadde for hånden), på tvers. På disse er reflektorene festet, og rørene henger der i klipsene (med den type rørholdere som det er på settet ditt.)
Hos meg henger rørene tilstrekkelig godt til at de er der de skal være hele tiden.
Det kan absolutt være en fordel å bytte ut klipsene med stålklips, og ha ett øye med disse over tid.
Klask... Bildet :p
[External Image]
Takk for rådet, når jeg åpnet siden så jeg et bilde fra Frank sitt oppheng, men nå er det borte? Obs, der var det tilbake , he he, der gikk skjærefjøla til "mor"
La først med ett bilde som ikke skulle legges med (feil vinkel), så klarte jeg å poste uten å legge med rett osv.
Skikkelig surrete i hue i dag :p

Neida, det er ikke fjæla til mor som har gått med Det er en av fordelene med singellivet, en kan bruke kjøkkenredskapene til hva en vil uten fare for å måtte bruke sofaen som hvilested noen dager :p
Siden "mor" også er en ivrig leser av forumet, så skal jeg ikke gi ytterlig kommentar til det siste avsnittet ditt Frank og slik at hun får noe gode ideer. Wink
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap