Reflektor fra Juwel hvor?

Noen som vet hvor man kan kjøpe reflektorer fra Juwel på nett, bortsett fra på webzoo. Litt drøy at de skal ha 150,- i frakt, når varene koster 115,-. Eller noen som vet om noen butikker i Vestfold som har dette på lager?
Har de til t5 lysrør på maxizoo på kilen (tønsberg) i allefall. Husker ikke pris i hodet.
oki takker, kanskje ta meg en tur til de i morra
Nå er vel fraktprisen 103,- uten at det står noe mer i stil med prisen på varen. De selger slike reflektorer både på TAM på alna og Dyrego butikken her i Oslo. mener å huske de kostet over 200,-

Så da er ikke webzoo noe dårlig alternativ alikevel.....kanskje skal du ha noe annet samtidig? Fiskefor er ofte halve prisen der ift. butikk.
Nå er det mulig at de har det i tønsberg så da drar jeg nok innom der, når jeg pendler mellom larvik og Horten hver dag likevel.
Bare så det også er nevnt; en trenger ikke å nødvendigvis bruke Juwel sine reflektore på Juwel sine kar Kjøp den reflektoren du kommer over, som er til rett T-standard, og rett lengde.
Er det kun mulig å få tak i en som er litt for lang: reflektore kan klippes til uten problem.
Pass bare på at ikke mor i huset ser hva du bruker saksa til, om du ikke har mer egnet verktøy :p
hehe..er sant, nå bor ikke jeg sammen med mor så har min egen saks. Derfor ingen problem hehe;P
Tom Kristiansen
hehe..er sant, nå bor ikke jeg sammen med mor så har min egen saks. Derfor ingen problem hehe;P
Er jo fordeler å være singel også
Plussmedlem
Arcadia sine passer utmerket i Juwel kar. Har flere av disse selv.
Frank Angell
[QUOTE=Tom Kristiansen]hehe..er sant, nå bor ikke jeg sammen med mor så har min egen saks. Derfor ingen problem hehe;P
Er jo fordeler å være singel også

Ja helt klart, ingen som er negative til å fylle stua med akvarier hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap